14.06.2020

Behemot #1

     W piątek mogliście przeczytać na blogu recenzję tego modelu, a dzisiaj mogę zaprezentować go w pełnej krasie. Pewnie będę się powtarzał ale uwielbiam malować modele do Afterglow od White Tree, są one mega klimatyczne, pełne szczegółów i różnych smaczków, które umilają czas spędzony z pędzlem w ręku nad nimi. Behemota malowałem prze pięć dni!!! oczywiście nie od świtu do zmierzchu ale i tak zebrałoby się kilka-kilkanaście godzin, a uwierzcie mi - nie nudziłem się przy tym, ani nie zmęczyła mnie psychicznie ta figurka. To była świetna zabawa, a efekt jaki osiągnąłem w pełni mnie satysfakcjonuje. Behemota zgłosiłem do udziału w konkursie Dębowej Tarczy: "Maluj w czasach zarazy" w kategorii duży model.

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 129
Pomalowane: 51




18 komentarzy:

  1. Piękny! Podium z nim masz murowane :-)

    Szkoda, że tak mało ludzi gra w Afterglow. Fajny system i z naszego podwórka a tak bardzo niedoceniony :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystartowałem w każdej konkurencji, bo przede wszystkim chciałem coś pomalować, a brakowało mi motywacji, którą ten konkurs mi dał. Jeżeli uda się zająć jakieś miejsce to fajnie, jeżeli nie to i tak mam satysfakcję, że kolejne modele są odhaczone z listy.
      Co do systemu, to rzeczywiście ma potencjał. A upadł trochę z winy twórców imo.

      Usuń
  2. Śliczna rdza i w ogóle, model bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie będę ukrywał, że starałem się przy tym modelu ociupeczkę więcej niż zwykle :D

      Usuń
  3. Świetna praca! Gratuluję umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super dopieszczone bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć od Ciebie taki komplement.

      Usuń
  5. Ładna rdza, ładna podstawka (razor wire, krzaczki rdza!) i krawędź tejże. Przyklaskuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ tu się dużo i fajnie dzieje! Podoba mi się pomysł z wielokolorowymi kablami - i to tak oprócz rdzy, krwi i innych dobrych przybrudzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się namęczyłem przy tym modelu. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu!

      Usuń