28.06.2020

Rycerz Królestwa #1 - Sir James the Blue Knight

     Jakiś czas temu pokazałem wam Rycerza Graala, którego pomalowałem dla Areo, a dzisiaj przed wami Rycerz Królestwa do mojej kompanii Rycerzy Graala. Długo zastanawiałem się nad tym w jaki sposób go pomalować, czy ma to być model w jaskrawych kolorach czy też w stonowanych. Postanowiłem jednak, że moja ekipa będzie mroczna w przeciwieństwie do tej którą pomaluję dla Areo.
Edit: w związku z tym, że udało mi się kupić rycerza z WHQ to ten model podaruję w prezencie Areo.

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 119
Pomalowane: 61


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też uważam, że w ciemnym mu do twarzy albo przyłbicy... no nieważne :D

      Usuń
  2. Z tyłu prawie jak Nazgul!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczny i groźny! A na dokładkę: bardzo fajny model :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mroczna ekipa to dobra ekipa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ty jesteś mistrzem mrocznych miniatur więc trzeba się ciebie słuchać w tej kwestii.

      Usuń
  5. Fajnie wygląda taki rycerz w mroczniejszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka mała odmiana od pstrokatych modeli ;)

    OdpowiedzUsuń