3.01.2016

Zombie (1)#1 - filler

     Tak naprawdę model ten powstał później niż data publikacji tego postu ale po prostu bardzo chciałem go zamieścić w tym miesiącu, a nie miałem już wolnego innego dnia niż trzeci stycznia i zmuszony byłem zakrzywić czasoprzestrzeń. 
     W związku z tym, że malowałem w tym miesiącu sporo modeli Zombie i całkiem dobrze mi z tym szło postanowiłem pomalować też kolejne, których nie miałem w planach. Zacząłem przeszukiwać swoje pudła z figurkami i znalazłem dwa kompletne modele oraz jeden wybrakowany. Z kompletnymi nie ma problemu natomiast ten wybrakowany nie posiadał nóg więc stwierdziłem, że dokleję mu kawałki kości które będą wyglądały niczym obgryzione do kości kończyny. Po sklejeniu model był za duży aby go umieścić na standardowej podstawce 20x20 dlatego też umieściłem go na podstawce 40x40. Będzie on wypełnieniem/urozmaiceniem regimentu czyli będzie pełnił rolę fillera w regimencie Zombie. Szczerze powiedziawszy to nie mam zamiaru grać w WFB ale gdyby naszła mnie ochota to po domalowaniu pozostałych modeli regiment Zombie będę miał jak znalazł. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz