14.06.2014

Goniec - Najemne Ostrze 5/36 - wip

     W dniu dzisiejszym chciałbym Państwu przedstawić Slayera który został Gońcem. Historia wcale nie jest porywająca po prostu nie mogąc znaleźć odpowiedniego modelu który reprezentowałby Gońca - Najemne Ostrze z systemu Warheim postanowiłem sam sobie takowego sprawić. Do gustu przypadł mi model biegnącego Slayera z bodajże piątej edycji, który to poddałem małej obróbce mechanicznej :) a jej wynikami chciałbym się pochwalić. No to zaczynamy.

Tak oto wyglądał model przed konwersją.






Takich oto części postanowiłem użyć aby powyższy model przerobić na Gońca (brakuje na zdjęciu ozdób których użyłem na młocie).





A oto efekt cięcia/gięcia - Goniec himself jeszcze nie pomalowany.





2 komentarze:

  1. A gdzież on azaliż zagubił swe ciżmy prędkości?

    Fajna konwersja. Chętnie obejrzę pomalowany model :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako młody Slayer biegał gołymi stopami po rozżarzonych węglach i jego stopy są twarde i grube niczym zelówka buta ze skóry dzika stąd brak obuwia :) Dzięki za komentarz - kiedyś pomaluję :)

    OdpowiedzUsuń