Mroczni Elfowie z Naggaroth


     Mroczni Elfowie są najbardziej tajemniczą, wzbudzającą największe emocje rasą Elfów. Zamieszkują one nieurodzajne, smagane mroźnymi wichrami wybrzeża Nowego Świata. Tam, wśród niedostępnych, porośniętych świerkami i sosnami skalistych szczytów, wznosi się ich stolica - okryta ponurą sławą twierdza Naggarond. Jej ozdobione ciałami ofiar i jeńców mury kryją wiele tajemnic, są złowieszczym znakiem panowania Wiedźmiego Króla. 
     Historia Mrocznych Elfów jest tragiczną opowieścią o zdradzie i nienawiści, o chciwości i złu. Mieszkańcy Naggaroth, czyli Kraju Mrozu, wywodzą się od Elfów Wysokiego Rodu. Kiedyś, ponad pięć tysięcy lat temu, wszyscy Elfowie byli jednym narodem, jedną rasą, rządzoną przez Króla Feniksa. Lecz stało się tak, iż część mieszkańców Ulthuanu odwróciła się od starych bogów. Motywy tego czynu i opis długotrwałej wojny domowej są zbyt obszerne, by je teraz przedstawić. Starczy powiedzieć, że po wielu krwawych potyczkach i zaciętych bitwach, po rzuceniu najpotężniejszych czarów, spaleniu dziesiątków miast i wyrżnięciu ich mieszkańców, odszczepieńcy, czyli Mroczni Elfowie lub Druchii, jak nazywają je pozostali przedstawiciele najszlachetniejszej z ras, zostali przegnani z Elfich Królestw. Rozwścieczeni przegraną, zdziesiątkowani w walce, odpłynęli z Ulthuanu na pokładzie potężnych Czarnych Arek, jedynych pozostałościach po ich, wydawałoby się niemożliwych do zdobycia fortecach. Elfowie Wysokiego Rodu wyczerpani długowieczną wojną ze swoimi pobratymcami oraz toczonym w Starym Świecie bojem z Krasnoludami, znanym pod nazwą Wojny o Brodę lub Wojną Zemsty, nie zdołały zmobilizować sił, wystarczających do zniszczenia swych mrocznych współbraci. Te, prowadzone być może przez swego boga i Pana - Slaanesha - wylądowały na niegościnnej ziemi Nowego Świata, lądy znajdującego się na północny-zachód od Ulthuanu. W niedostępnych ostępach północnych krain mrozu i mgieł, Druchii założyli swe królestwo. Z czasem rozrosło się ono obejmując swym straszliwym panowaniem dużą cześć kontynentu. W przeciwieństwie jednak do Ulthuanu, gdzie żyje wiele Elfów i gdzie wznosi się wiele miast, w Kraju Mrozu zbudowano tylko sześć siedzib Druchii. Aura i teren, dzikość zwierząt i mnogość Goblinoidów nie sprzyjają bowiem osadnictwu. Z tych nielicznych, lecz potężnych u dużych warowni, największy, najlepiej ufortyfikowany i najstraszniejszy jest Naggarond - miejsce, gdzie wznosi swe czarne wieże zamek potężnego czarnoksiężnika Malekitha. Wiedźmi Król, sprawca podziału Elfiej rasy, od tysiącleci planuje zagładę tych, którzy niegdyś wygnali go z Ulthuanu.
     Za przyczyną Slaanesha Druchii powstały przeciw swym współbraciom. Kapłani i wyznawcy tego boga Chaosu rządzili Krajem Mrozu przez długie stulecia, lecz w końcu zostali obaleni przez czcicieli Khaina - boga wojny, morderstwa i nienawiści. Khaine jest jednym z bogów wszystkich Elfów, jednak mroczne czczą go jako Pana-O-Skrwawionych-Rękach. Najsławniejszymi i budzącymi jednocześnie największą grozę wyznawcami Khaina, są Wiedźmy Khaina - kobiecy Kult, którego członkinie lubują się w zadawaniu śmierci i torturowaniu ofiar. Ich piękno jest legendarne, nie mniej też znane jest ich okrucieństwo. Są jednymi z najbardziej niebezpiecznych wojowników Druchii. Walczą z zaciekłości i nienawiścią, ich oczy goreją żądzą krwi. Gdy walka skończy się zwycięstwem Mrocznych Elfów, wyznawczynie Pana-O-Skrwawionych-Rękach kąpią się w kotłach napełnionych krwią zamęczonych jeńców i ofiar. Odnawiają w ten sposób więzy łączące je z ich Panem. Przywódczyniami Wiedźm Khaina są Wieszczki, najstarsze i najbardziej żądne krwi spośród wszystkich członkiń Kultu. Raz w roku, w czasie Nocy Śmierci, Wieszczki Khaina prowadzą swe podwładne na ulice miast Druchii. Porywają wszystkich - młodych i starych. Ich krwią napełniają wielkie kotły, a następnie zanurzają się w krwawej kąpieli. Dzięki temu odzyskują młodość, ich powykręcane członki stają się silne i młode… 
     Kompanie Mrocznych Elfów zwoływane są zwykle przez arystokratów Naggaroth, a w niektórych przypadkach przez samego Wiedźmiego Króla, lecz rzadko bez jego wiedzy i przyzwolenia, Szlachta, która gromadzi pokaźne siły bez pozwolenia Malekitha naraża się na jego podejrzliwość, co pociąga za sobą fatalne dla niej skutki. Drużyny zwołuje się zwykle celem przeprowadzenia konkretnego ataku, tudzież celem zasilenia sił najeźdźczych szykujących się na wyprawę. Flota Mrocznych Elfów bezustannie przemierza świat wypatrując osiedli innych ras, rabuje co tylko się da i uprowadza ich mieszkańców do Naggaroth. Wiedźmi Król stale potrzebuje również pokaźnej liczby Mrocznych Elfów do toczenia niekończącej się wojny przeciwko Elfom z Ulthuanu. W walce z tym najbardziej znienawidzonym przeciwnikiem Mrocznym Elfom przyświeca tylko jeden cel – totalna destrukcja. /cyt. Podręcznik do Warheim FS, Mitterherbst by Quidam Corvus/
 

BOHATEROWIE

SZLACHCIC
Stan liczbowy: 0/1
 
 
 
Wpisy na blogu:
 


***

WIESZCZKA KHAINA
Stan liczbowy: 1/1
 

Wpisy na blogu:
 


***

KORSARZ
Stan liczbowy: 0/1


 
Wpisy na blogu:
 

***

EGZEKUTOR
Stan liczbowy: 0/1
 
 
 
Wpisy na blogu:
 


***

  STRONNICY 

NIEWOLNIK
Stan liczbowy: bez ograniczeń


 
Wpisy na blogu:


***

WOJOWNIK
Stan liczbowy: bez ograniczeń


 
Wpisy na blogu:


***
WIDMO
Stan liczbowy: 0/5



Wpisy na blogu:
 

***

WIEDŹMA KHAINA
Stan liczbowy: 0/3



Wpisy na blogu:
 

***

JEŹDZIEC MROKU
Stan liczbowy: 0/3


 
 Wpisy na blogu:
 
***
 
HARPIA
Stan liczbowy: 0/5


 
 Wpisy na blogu:
 
***
 
MACHINY 

WIĘŹNIARKA
Stan liczbowy: 0/1



Wpisy na blogu:

***

RYDWAN ZIMNOKRWISTYCH
Stan liczbowy: 0/1



Wpisy na blogu:

***

MROCZNI ELFOWIE Z NAGGAROTH

 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza