Hyrekia, Sorceress to produkt firmy Reaper Miniatures, cechujący się niebywale dokładną rzeźbą i
jak na elfkę przystało jest bardzo "delikatny", taki subtelny. Tą jakże piękną figurkę kupiłem już bardzo dawno temu, zacząłem ją malować również dawno temu, a teraz przyszedł odpowiedni moment na skończenie malowania. Wystarczającym impulsem do tego jest fakt, że razem ze znajomymi rozpoczynamy kolejną już kampanię w Warheim FS, w którą będę grał między innymi Mrocznymi Elfami z Naggaroth, a model Hyreki będzie w tej bandzie reprezentował Wieszczkę Khaina. Idąc zgodnie z hasłem gdzieś usłyszanym, że pomalowane figurki grają lepiej może skuszę się na pomalowanie jeszcze jakiegoś modelu do Mrocznych Elfów z Naggaroth.
WIESZCZKA KHAINA:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 65 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
WIESZCZKA KHAINA:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 65 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
Elfowie są magicznymi istotami z naturalną zdolnością do władania i ukierunkowywania wiatrów magii spływających na świat z Dziedziny Chaosu. W starożytnych dniach ich rasy, Elfowie uczyli się sekretów manipulowania tajemną mocą od Slannów, najpotężniejszych sług prastarych stwórców zwanych Pradawnymi. Przesiąknięci magią Elfowie doskonalili swoje umiejętności w czasie długich wojen przeciwko hordom Demonów, które zaatakowały ich ziemie po wtargnięciu Chaosu.
Bez względu na poziom umiejętności i kontroli magów Elfów z dawnych lat, dostęp do mocy był dla nich ograniczony – obawa przed szaleństwem, atakiem demonów i duchową deprawacją nie pozwalały Elfom na głębsze spenetrowanie mocy Chaosu. Pierwszym Elfem, który odważył się wkroczyć na zakazane terytoria była Morathi, matka Wiedźmiego Króla. Dzięki mrocznym rytuałom i krwawym ofiarom, mogła władać surową mocą Chaosu i podporządkować ją swojej woli. Morathi użyła magii – czystej energii – by rzucać zaklęcia jasnowidzenia i destrukcji.
Kiedy Nagarythe rozpętało wojnę przeciw innym królestwom Ulthuanu, Morathi zdeprawowała już wielu Magów z Saphery. Skuszeni potęgą magii, zwrócili się przeciw swym towarzyszom i rozgorzała magiczna wojna. Koniec końców, czarodzieje ci zmuszeni byli uchodzić i znaleźli schronienie i kuratelę u Morathi i Malekitha. Po dziś dzień Druchii studiują sztukę magiczną, poszukując sposobów na wzrost potęgi i rozszerzenie wpływów.
Władzą zwierzchnią dla czarodziejów z Naggaroth są siostry z Mrocznego Konwentu Czarodziejek, a ich siedzibą jest wielka forteca Ghrond. Walki o pozycję w Mrocznym Konwencie są krwawe i zaciekłe i tylko najbardziej potężne i bezwzględne Wieszczki Khaina przechodzą inicjację. Tym dane będzie zgłębiać tajniki najpotężniejszej magii świata. Potrafią przyzywać prastare demony, ściągać na głowy wrogów burze ostrych odłamków bądź też zasypać ich pociskami mrocznej energii. Co więcej, magia zapewnia magowi praktycznie nieograniczony dostęp do magicznej energii i mogą oni zasilać nią swe zaklęcia, nawet kiedy Wiatry Magii przycichną.
Bez względu na poziom umiejętności i kontroli magów Elfów z dawnych lat, dostęp do mocy był dla nich ograniczony – obawa przed szaleństwem, atakiem demonów i duchową deprawacją nie pozwalały Elfom na głębsze spenetrowanie mocy Chaosu. Pierwszym Elfem, który odważył się wkroczyć na zakazane terytoria była Morathi, matka Wiedźmiego Króla. Dzięki mrocznym rytuałom i krwawym ofiarom, mogła władać surową mocą Chaosu i podporządkować ją swojej woli. Morathi użyła magii – czystej energii – by rzucać zaklęcia jasnowidzenia i destrukcji.
Kiedy Nagarythe rozpętało wojnę przeciw innym królestwom Ulthuanu, Morathi zdeprawowała już wielu Magów z Saphery. Skuszeni potęgą magii, zwrócili się przeciw swym towarzyszom i rozgorzała magiczna wojna. Koniec końców, czarodzieje ci zmuszeni byli uchodzić i znaleźli schronienie i kuratelę u Morathi i Malekitha. Po dziś dzień Druchii studiują sztukę magiczną, poszukując sposobów na wzrost potęgi i rozszerzenie wpływów.
Władzą zwierzchnią dla czarodziejów z Naggaroth są siostry z Mrocznego Konwentu Czarodziejek, a ich siedzibą jest wielka forteca Ghrond. Walki o pozycję w Mrocznym Konwencie są krwawe i zaciekłe i tylko najbardziej potężne i bezwzględne Wieszczki Khaina przechodzą inicjację. Tym dane będzie zgłębiać tajniki najpotężniejszej magii świata. Potrafią przyzywać prastare demony, ściągać na głowy wrogów burze ostrych odłamków bądź też zasypać ich pociskami mrocznej energii. Co więcej, magia zapewnia magowi praktycznie nieograniczony dostęp do magicznej energii i mogą oni zasilać nią swe zaklęcia, nawet kiedy Wiatry Magii przycichną.
BROŃ/PANCERZ: Wieszczka Khaina posiada SZTYLET i KOSTUR (zobacz ROZDZIAŁ XXIIII: MAGIA).
ZASADY SPECJALNE:
NIENAWIŚĆ.
MAG: Wieszczka Khaina zna jedno zaklęcie ze znanej jej Mrocznej Magii. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXIIII: MAGIA.
MAGIA DRUCHII: Wieszczka Khaina może używać do rzucania zaklęć dowolnej liczby Kostek Mocy i nie podlega limitom maksymalnej liczby Kostek Mocy przy rzucaniu zaklęcia wynikających z ich magicznego poziomu jak inni magowie.
ZASADY SPECJALNE:
NIENAWIŚĆ.
MAG: Wieszczka Khaina zna jedno zaklęcie ze znanej jej Mrocznej Magii. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXIIII: MAGIA.
MAGIA DRUCHII: Wieszczka Khaina może używać do rzucania zaklęć dowolnej liczby Kostek Mocy i nie podlega limitom maksymalnej liczby Kostek Mocy przy rzucaniu zaklęcia wynikających z ich magicznego poziomu jak inni magowie.
Ciekawa kolorystyka ale podoba mi się.
OdpowiedzUsuńKrawędzie podstawki będziesz malował?
Dzięki. Tak będę, jakoś mi to umknęło :/
Usuń