24.10.2017

Grave Guard (2)#2

     Przy okazji ostatniego turnieju w system Warheim miałem okazję spotkać się z kilkoma blogerami, między innymi z Maniexem. Wymieniliśmy się spostrzeżeniami na temat różnych systemów, na temat polityki firm produkujących figurki i gry, na temat prowadzenia bloga oraz na temat malowania figurek i usłyszałem od niego ciekawą tezę, a brzmiała ona mniej więcej tak: "jak chcesz mieć pomalowane figurki w dużej ilości to nie zawsze możesz sobie pozwolić na malowanie na wysokim poziomie". I coś w tym jest, co powiedział Maniex. Ja nie jestem malarzem wysokich lotów, czasami pomaluje coś lepiej, czasami gorzej. Ale przemyślałem to co od niego usłyszałem i doszedłem do wniosku, że chłopak ma rację. Gdybym chciał pomalować to co mam na stanie to pewnie ze trzydzieści lat by mi zeszło albo i lepiej przy założeniu malowania stu miniatur na rok dlatego chyba pójdę w ilość. Czas pokaże...
     A dzisiaj drugi Grave Guard do armii Vampire Counts. Postanowiłem wymienić oryginalne tarcze na te pochodzące z najnowszego boxa szkieletów, wydaje mi się, że zmiana in plus.


10 komentarzy:

  1. Ale to akurat jest bardzo porządnie pomalowany ludek, cały oddział będzie robił wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Co do oddziału, to jeszcze daleka droga przede mną.

      Usuń
  2. Dobry umarlak. Bardzo fajnie szata wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare, dobre figurki:) Ślicznie pomalowałeś mu kirys.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robota. A tarcza faktycznie na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że podzielasz moje zdanie co do tarczy.

      Usuń
  5. Czy to znaczy, że ich będzie 32? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docelowo ma być 35. Na tą chwilę mam 32 ;)

      Usuń