27.12.2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XL - "Świąteczna wymiana figurkowa 2017"

     W tym roku XL edycję Figurkowego Karnawału Blogowego prowadzą Mainiex z Quidamcorvus. Zawłaszczyli sobie oni grudniowe edycje na zacną inicjatywę którą jest Świąteczna wymiana figurkowa. Polega ona na zgłoszeniu chęci udziału w zabawie i pomalowaniu figurki w ramach prezentu dla innego uczestnika tego wydarzenia. W zamian za włożony w malowanie wysiłek i poświęcony czas również otrzymuje się figurkę od jednego z blogerów biorących udział w FKB.
 
     Niestety ja podobnie do roku ubiegłego biorę połowicznie udział w tym wydarzeniu. Dlaczego tylko połowicznie, bo zamiast malować figurki dla innego blogera postanowiłem pomalować coś dla kumpla. W tym roku wykonałem dla Areo całkiem sporą ilość podstawek do bandy Odrzuconych z systemu Afterglow, nad zrobieniem których spędziłem kilka wieczorów. Poniżej efekt.




Na figurki do nich przyjdzie jeszcze pora.


5 komentarzy:

  1. Eh no panie, są tak wyrąbane w kosmos że już nawet figurek nie trzeba. Naprawdę piękna robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, trzymają klimat. Chętnie też poczytam o tym systemie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Co do systemu to jeszcze za mało grałem aby wyrobić sobie jakąś opinię.

      Usuń
  3. Super Post-Apo podstawki :)

    OdpowiedzUsuń