31.01.2018

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XLI - "Skarb!"

     "Skarb!" jest tematem kolejnej już odsłony Figurkowego Karnawału Blogowego, dla tych którzy nie kumają rzymskiej numeracji napiszę, że jest to już czterdziesta pierwsza edycja :D Tym razem gospodarzami są Skavenblight oraz Kapitan Hak, którzy w ramach wolnego czasu udzielają się na blogu Hakostwo.



     Lista skarbów w moich zbiorach zapewne była by całkiem długa i to zarówno jeżeli miałbym wymieniać różnego rodzaju znaczniki jak i rzadkie oraz cenne okazy w postaci figurek. Dlatego postanowiłem podejść do tematu tej edycji lekko niekonwencjonalnie i pokazać Wam moje dwa trochę inne skarby!!! Moje dzieciaki Joasia i Miki ;) To moje największe skarby w kolekcji, taki substytut kawy, bo jak chcą to potrafią podnieść ciśnienie równie dobrze jak mała czarna :D


ps:"lepszym substytutem kawy od skarbów jest tylko małżonka ;)"





8 komentarzy:

  1. Taki skarb to prawdziwy skarb! Przy okazji zawstydziłeś pozostałych ojców, którzy nie wpadli na to żeby wrzucić swoje pociechy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże te skarby :) wygrałeś tę edycję jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile im zapłaciłeś, żeby się do siebie uśmiechali? Trudno mi uwierzyć w tak dużą życzliwość między rodzeństwem w tym wieku. Niemniej jednak dzieci są kochane, nawet gdy nie można ich już dłużej znieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotorealistyczne figurki;) Mądrześ to Pan wymyślił! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękne figurki pan tam zmalował:P PS: Zgadzam sie z PS-em ;)

    OdpowiedzUsuń