22.03.2019

Figurkowy Karnawał Blogowy ed. LV - "426" - Planetary defense #3

     JOŁ, JOŁ ziomale :D To już pięćdziesiąty piąty Figurkowy Karnawał Blogowy. Ale ten czas zapier... leci ;) Temat na tą edycję to tajemnicze: "426". Nie miałbym zupełnie pojęcia o co kaman gdyby Dziadu z Lasu nie rozwinął tego w swoim poście. A o co dokładnie chodzi??? O kosmos. Tak moim mili chodzi o kosmos i nadal nie wiem jaka korelacja występuje pomiędzy kosmosem, a cyfrą 426. A wy wiecie??? Chętnie przeczytam jakieś logiczne wytłumaczenie.
     Jak już doczytałem, że w tej edycji będziemy malować coś związanego z kosmosem to miałem niezłą zagwostkę, bo jak wiecie mój blog praktycznie w całości poświęcony jest światu fantasy. No niby można by pomalować jakieś wyposażenie do komnaty maga w postaci układu planetarnego ale jakoś mi z tym nie było po drodze. Długo rozmyślałem, aż w końcu przypominałem sobie, że gdzieś tam dawno, dawno temu przygotowałem sobie kilka rzeczy do systemu Battlefleet Ghotic. System ten na dłuższy czas popadł w niełaskę i nie pojawiał się na blogu. Jednakże temat pięćdziesiątej piątej odsłony FKB jest doskonałą okazją do odkurzenia tegoż systemu. Odnalazłem modele, które popełniłem w przeszłości i wybrałem jeden z nich. Dodatkowo zbudowałem sobie kolejny model, który możecie zobaczyć na fotografii znajdującej się na samym końcu.

Zniszczona obrona planetarna.
  

Komplet.


Wip kolejnej.

2 komentarze:

  1. 426 + LV edycja nie takie tajemnicze - filmik nawet załączyłem :) A stacja przednia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alien wiki podaje ekhem ekhem
    "Acheron" LV-426 - jeden z trzech księżyców gazowego olbrzyma Calpamos położonego w układzie gwiezdnym Zeta Reticuli przy gwieździe Zeta II Reticuli (Gwiazdozbiór Sieci), 39 lat świetlnych od Ziemi. Początkowo oznaczony jako LV-426, ochrzczony został później przez kolonistów Acheronem.

    Jak ja tesknię za Gothic'iem
    Piękna robota

    OdpowiedzUsuń