23.08.2019

Recenzje - Big Metal Barrels

     Idziemy za ciosem!!! Dwa tygodnie temu pokazałem wam zestaw Crushed Metal Barrels od Mini Monsters, a dzisiaj Big Metal Barrels. Kolejność może powinna być odwrotna ale co tam... Tak czy inaczej sześć beczek odlanych z dobrej jakości żywicy zostało zapakowanych przez producenta w woreczek strunowy. Dokładnie oglądałem beczki i nie znalazłem żadnych wad odlewniczych, rzeźba podobnie jak tych recenzowanych ostatnio zdewastowanych beczek również nie jest specjalnie wyszukana ale, że tak to ujmę - wszystko jest na swoim miejscu. Skalę produktu od Mini Monsters możecie sobie zobaczyć na ostatniej fotografii - jak dla mnie OK. No! Nie pozostało mi nic innego jak polecić ten produkt, jeżeli jesteś nim zainteresowany to możesz się w niego zaopatrzyć tutaj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz