27.09.2019

Recenzja - Dark Pope

     Po raz kolejny dzięki uprzejmości siostrzeńca, który użyczył mi figurki firmy Rotten Factory do recenzji, mogę wam zaprezentować model Dark Pope. Miniaturę otrzymałem zapakowaną w woreczek strunowy, który jest chyba standardowym sposobem pakowania miniatur od RF. Zestaw składa się z czterech elementów wykonanych z wysokiej jakości żywicy. Jakość odlewu oceniam bardzo wysoko - brak wad, rzeźba trzyma wysoki poziom - szczegóły figurki normalnie powalają. Jedyną wadą jest brak podstawki ale ten fakt i tak nie wpływa na moją wysoką ocenę tej pozycji z listy Rotten Factory - gorąco polecam!!! Jeżeli jesteście zainteresowani i chcielibyście nabyć miniaturę odsyłam was do strony producenta - o tutaj.


 

2 komentarze:

  1. Ja się męcze z rzeźbieniem creepy księdza z mackami, a tutaj się okazuje, że ktoś takich sprzedaje ;) Będę musiał sobie sprawić, dzięki, że postanowiłes podzielić się zdobyczą (zwłaszcza że ją tak jeszcze wychwaliłeś) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Modele od RF są świetne.

      Usuń