28.10.2019

Tereny do Warcry vol.1

     Taki oto pierwszy element terenu do Warcry udało mi się ostatnio zmalować - mała odskocznia od Iron Golems. Długo zastanawiałem się czy wybrać klasyczną paletę kolorów i pomalować te tereny w odcieniach szarości, czy też zaszaleć i zastosować jakiś mniej sztampowy kolor. No i wygrała druga opcja, być może z uwagi na fakt, że raczej nie będę tych terenów wykorzystywał w innych grach. Co do samego malowania to na początku wydawało mi się, że pomalowanie tych terenów to taki "piece of cake" ale to nic bardziej mylnego. Jest po prostu tego strasznie dużo, normalnie cały spray białego podkładu mi zżarło, a i tak nie pokryłem nim całości ogromu tego plastiku. No nic powoli sobie będę malował kolejne elementy i dzielił się z wami wynikiem tej pracy.




 

4 komentarze:

  1. Wyglądają na fajne tereny do budowy podziemi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze się prezentują i bardzo fajnie się będzie po nich biegać - choćby i tylko w WarCry'u :)

    OdpowiedzUsuń