30.12.2019

Goblin Boss #1 - WHQ

      I tak oto w tym roku zakończyłem malowanie figurek na modelu Bossa Goblinów. Można powiedzieć, że pomalowałem go jadąc już na oparach,a patrząc na dokonania malarskie ostatniego okresu to chyba nie podejmę się już więcej tak dużego przedsięwzięcia i na dodatek w tak krótkim czasie. Dla uważnych czytelników jestem winien słowo wyjaśnienia odnośnie liczby modeli które przedstawiałem jako brakujące do osiągnięcia celu. Jeszcze wczoraj na liczniku były 2 modele ale po powtórnym przeliczeniu okazało się, że gdzieś w moich obliczeniach (wstyd taki stary chop a do 160 nie umie porachować :( ) wkradł się błąd. I jednak nie dwa, a jeden model powinien się wczoraj wyświetlać. Reasumując udało mi się zrealizować cel, jutro podsumowanie i tam będziecie mogli sobie przeliczyć figurki pomalowane przeze mnie w 2019 roku. Uff... zmęczony jestem i z radością odkładam pędzle przynajmniej na tydzień.
Do osiągnięcia celu (160) zostało 0 miniatur :D

9 komentarzy:

  1. Gratuluję zrealizowanego zamierzenia. Ponadto gratuluję rozwoju umiejętności, które widać na ostatnich modelach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba najmilszy komentarz tego roku :D
      Dzięki!!!

      Usuń
  2. Byłem pewien, że się uda. Boss klasyczny, pięknie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja momentami miałem wątpliwości. Ale cieszę się niezmiernie z osiągniętego rezultatu. Dzięki za wiarę, odwiedziny i komentarze!

      Usuń
  3. Piękny! Skóra miodzio, cieniowanie szaty super i extra podstawka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zwieńczenie tego maratonu - niezwykle się cieszę, że się udało i gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest nas dwóch, bo i ja się cieszę :D

      Usuń
  5. Trzymałem kciuki i dotrzymałem :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń