10.02.2021

Nekromanta #2

     Siódmego lutego w niedzielę odbył się pierwszy turniej w system Warheim FS w Krakowie. W związku z tym, że postanowiłem wziąć w nim udział bandą Nieumarłej hordy Liczmistrza musiałem w końcu pomalować model Nekromanty dedykowany do tej ekipy - jedyny modele bohatera, który jeszcze nie nabrał kolorów. Wybór padł na figurkę Nekromanty z Warhamer Quest, a dokładnie z dodatku Catacombs of Terror. Z efektu muszę ;) być zadowolony biorąc pod uwagę fakt, że pomalowałem ją w sobotni wieczór - tempo było mega ekspresowe.

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 126
Pomalowane: 14







9 komentarzy:

  1. Super model. Zawsze mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      A ja zawsze miałem odmienne zdanie na jego temat. Przede wszystkim jest to model 2D. Ale po jego pomalowaniu uznałem, że się myliłem ;)

      Usuń
  2. Ładny klasyk w barwach Altdorfu. Zawsze może udawać Magistra Tradycji Śmierci w imperialnych kompaniach.

    A 2D ułatwia ukrywanie się. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magister Tradycji Śmierci powiadasz... do rozważenia ;)

      Usuń
    2. Ludzie mówią, że to już dziś nie ma sensu, ale mnie się tam wydaje, że manie magistra nigdy nie zawadzi ;)

      Usuń
  3. Krzaczasta brew podoba mi się jak nie wiem co. Coraz lepsze te Twoje twarze, a i czasu pracy do uzyskanego efektu zdaje się satysfakcjonujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zgadzam się z tobą jak na taki TT to czas pracy był odpowiedni.

      Usuń