31.12.2021

Podsumowanie 2021 roku

     Ostatni dzień roku, więc czas na podsumowanie moich dokonań hobbystycznych w 2021 roku. Po raz kolejny udało mi się pomalować więcej figurek w stosunku do roku poprzedniego z czego się niezmiernie cieszę, niestety trochę słabiej wypadłem jeżeli chodzi o wykonane recenzje i tereny. Poniżej przedstawiam porównanie dokonań pomiędzy latami 2021 i 2020.
  • opublikowane posty 90/109,
  • pomalowane figurki 175/164,
  • recenzje 11/25,
  • wykonane tereny 1/5.
 
 
     Pomny doświadczeń z roku 2020 kiedy to nie udało mi się pomalować figurek w ilości 180, których pomalowanie w tej ilości postawiłem sobie za cel, postanowiłem obniżyć znacząco poprzeczkę i w 2021 roku zaplanowałem, że pomaluję ich 140. Udało mi się tego dokonać i to stosunkowo szybko bo już początkiem lipca cel został osiągnięty. Wydawało mi się, że i drugie półrocze będzie równie obfite w tej materii ale niestety dopadło mnie lenistwo i do 140 już pomalowanych figurek z pierwszego półrocza dołożyłem zaledwie 35 miniatury. Mimo wszystko jestem zadowolony bo udało mi się pobić dotychczasowy rekord 164 pomalowanych figurek o 11 modeli. Niestety regres zanotowałem w ilości opublikowanych recenzji, wykonanych terenów oraz ogólnie publikacji postów w stosunku do roku ubiegłego. Systematyczność malowania miniatur i regularna publikacja wpisów nie należy do moich mocnych stron co i tym razem można łatwo zauważyć przeglądając blog, poległem na tym polu pomimo robienia planów oraz starania się aby tym razem było lepiej :( 

     A jak wypadam z realizacją celów, które sobie określiłem TUTAJ? Poza tym, że osiągnąłem, a nawet pobiłem cel ilościowy to reszta mocno rozminęła się z założeniami. Jakoś tak wyszło, że w 2021 roku na blogu głównie królował antyk, który praktycznie wyparł pozostałe kategorie z bloga. Poniższy wykres dokładnie przedstawia gdzie nastąpiły zmiany i o jaką wartość.


     Poniżej również możecie sobie zobaczyć czego udało mi się dokonać w minionym roku w rozróżnieniu na systemy.
  • Warhammer Fantasy Battle - 20 modeli
     
     
  • Warheim FS - 12 modeli
     


     






  • Warhammer Quest - 8 modeli
     

     
  • SAGA - 106 modeli
     







     

     
  • Inne - 29 modeli 
     





 
     Jeżeli chodzi o aspekt modelarski dotyczący tworzenia makiet i terenów, to tym razem udało mi się tylko zaprezentować wip murków do Warheim FS, które kiedyś zapewne pomaluję.
 

 
     Recenzje w 2021 roku może nie były tak liczne jak w poprzednim ale ponownie pokazałem wam sporo. Może w przyszłym roku uda mi się poprawić ten wynik bo znowu wypchałem sobie pudełka nowościami. Jeżeli ktoś przeoczył jakąś recenzję to zapraszam do zaglądnięcia TUTAJ.

     I tak oto przechodzimy do sedna. Plan na rok 2022 rok. Chciałbym osiągnąć wynik zbliżony do tegorocznego i zakładam, że pomaluję 180 modeli. Poniżej przedstawiam podział na kategorie:
  • modele do Warhammer FB (10 modeli),
  • modele do Warhammer Quest (40 modeli),
  • modele do SAGA (90 modeli),
  • modele do Warheim FS (40 modeli).
 
      Bardzo chciałbym się również skupić nad zamykaniem rozpoczętych i w miarę zaawansowanych projektów malarskich (w tym roku udało mi się uszczknąć kilka miniatur z listy ale to zdecydowanie za mało aby móc wykreślić chociaż jeden z podpunktów) bo jest ich strasznie dużo, a już wiem, że będzie z tym problem - mimo wszystko fajnie byłoby gdybym kilka z nich już odhaczył z poniższej listy:

  • Afterglow - Konstrukty - 8 modeli, 
  • Afterglow - Odrzuceni - 3 modele,
  • Warheim FS - Khazadzi z Gór Końca Świata - 20 modeli,
  • Warheim FS - Zbrojne stado Zwierzoludzi - 9 modeli,
  • Warheim FS - Łowcy Czarownic - 9 modeli,
  • Warheim FS - Nieumarła świta Hrabiego von Carstein - 4 (+1) modele,
  • Warheim FS - Nieumarły orszak Księżnej Lahmi - 4 (+1) modele,
  • Warheim FS - Nieumarły poczet Krwawych Smoków - 2 (+1) modele,
  • Warheim FS - Nieumarły sabat rodu Nekrarch  - 5 (+1) modeli,
  • Warheim FS - Nieumarły tabor Ludu Strigosu - (+1) model,
  • Warheim FS - Nieumarła horda Liczmistrza - 20 modeli,
  • Warheim FS - Rycerze Graala (AREO) - 5 modeli,
  • Warheim FS - Łowcze plemię Dzikich Orków (AREO) - 22 modele,
  • Warheim FS - Nocne Gobliny (AREO) - 12 modeli,
  • Warheim FS - Najemne Ostrza - 22 modele,
  • WFB - Lizardmen (AREO) - ok 120 modeli,
  • WFB - Vampire Count - ok 130 modeli,
  • WHQ - potwory poziomu pierwszego - 69 modeli,
  • WHQ - bohaterowie - 4 modele.

  • Tradycyjnie na koniec Życzę Wszystkim owocnego Nowego 2022 Roku zarówno w działaniach hobbystycznych jak i w życiu osobistym !!!

    8 komentarzy:

    1. Dobry rok i wspaniałe wyniki. Niech kolejny cieszy co najmniej tak samo.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dzięki!
        Mam nadzieję, że będzie cieszył ;)

        Usuń
    2. Godny dorobek. Zdrowia i Pomyślności w 2022!

      OdpowiedzUsuń
    3. Myślę, że w naszym wieku sukcesem jest sama aktywność hobbystyczna. Publikować na siłę też nie ma co, bo się spalisz i zniechęcisz. Lenistwu też trzeba się dać wypalić, jeśli wróci chęć na pisanie to znaczy, że warto było trochę poczekać. Jeśli nie, to na siłę nie ma co się męczyć.

      Gratuluję liczby pomalowanych modeli i to pomalowanych na porządnym poziomie. No i mimo wszystko czekam na kolejne wpisy, po cichu licząc, że będzie ich więcej. ;)

      Udanego 2022 roku.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Będę się starał więcej i lepiej :D
        Dzięki i wzajemnie!

        Usuń
    4. Panie kolego kochany, będzie jakiś pościk w lutym?

      OdpowiedzUsuń