14.08.2013

Inwentaryzacja - podsumowanie

     Nadszedł czas podsumowania tego co robiłem przez kilka ostatnich dni, robienia zdjęć, liczenia figurek i zamieszczanie postów na blogu. Miałem wszystko ładnie spisane co, gdzie, jak i ile... ale szlak mi trafił plik, a nie chce mi się jeszcze raz liczyć. Zapamiętałem tylko liczbę końcową: 2513. Jest to ilość wszystkich miniatur. Oczywiście orientacyjna bo przy zliczaniu tak wielkiej ich ilości mogłem się gdzieś pomylić.
     Osobiście doszedłem do wniosku, że wpisy inwentaryzacyjne te na "+" jak i te na "-" będę robił przynajmniej raz w miesiącu jeżeli będzie taka potrzeba i wprowadzał odpowiednie korekty w konkretnych tematach, działanie takie na pewno będzie szybsze i prostsze niż robienie podobnej akcji np za rok czy dwa.
Reasumując jestem delikatnie przerażony ilością bo przy moim tempie malowania to jest ich na STO lat :)

1) Pierwszy Up + 42 szt.
2) Drugi UP + 86 szt.

2 komentarze:

  1. Przynajmniej Ci się nie będzie nudziło na emeryturze ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorąc pod uwagę mój wiek to pewnie będę musiał oddać synowi większą część :) a znając siebie to na tym nie poprzestanę i będę dokupował :(

    OdpowiedzUsuń