1.08.2013

Inwentaryzacja

     Kiedy zaczynałem przygodę z figurkami i systemem Warhammer Fantasy Battle, a było to ładnych parę lat temu nie miałem żadnych problemów z wymienieniem figurek które posiadam. Ale od tego czasu moje zbiory rozrosły się do sporych rozmiarów, bo z jednej armii zrobiły się cztery duże plus cztery małe, a dodatkowo kiedy zainteresowałem się systemami Warheim i Mordheim do listy figurek należy dopisać jeszcze kilka jak nie kilkanaście band. Dlatego podjąłem decyzję, że zrobię inwentaryzację moich zbiorów, którą odpowiednio podzielę pod względem przynależności danych figurek do odpowiednich armii/band. Poza oczywistą korzyścią, że w końcu będę wiedział ile czego posiadam mam nadzieję, że zmobilizuje mnie to do podjęcia działań w celu przygotowania posiadanych przeze mnie zbiorów do malowania. Jakość zdjęć moich zbiorów nie ma dla mnie dużego znaczenia dlatego są jakie są.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz