Miniaturą reprezentującą Herszta Zwierzoludzi, którą wykorzystam do gry w system Warheim jest figurka Beastmen Warchief firmy Avatars of War. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się, że malowanie tej miniatury po pierwsze zajmie mi tyle czasu, a po drugie, że efekt będzie zgoła odmienny od tego który sobie założyłem. Nie wiem dlaczego ale malowanie Herszta szło mi jak jazda gołą d**ą po nieheblowanej desce :( Efekt jest jaki jest i nie jestem z niego do końca zadowolony aczkolwiek lepiej, że jest tak pomalowany niż gdyby pozostał w podkładzie lub co gorsza srebrzystym metalem.
HERSZT ZWIERZOLUDZI:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 1
KOSZT REKRUTACJI: 80 ZK
PODSTAWKA: 25 X 25 MM
Hersztowie władający zbrojnymi stadami są owłosionymi, umięśnionymi okrutnikami, dysponującymi pierwotną i dziką siłą. Noszą się z dumą i pewnością siebie, rozkoszując się własną wyższością nad pomniejszymi Zwierzoludźmi. Ich grube, owłosione czaszki zdobi wspaniałe poroże, ostre i twarde niczym ostrze miecza, a ich krzepkie, muskularne ciała pokrywają blizny i prymitywne tatuaże. Każdy ruch zwiastuje gotowość do walki. Na polu bitwy herszt Zwierzoludzi jest zwiastunem zagłady, gotowym dziurawić i zarzynać wrogów rogiem, szponem i ostrzem.
Hersztowie Zwierzoludzi są przywódcami zbrojnych stad, ale nie poświęcają uwagi problemom swojego plemienia. Nie dbają o pożywienie dla młodych czy sposób rozwiązywania sporów. Jedyną rzeczą, która ich interesuje jest walka. Każdy dzień i każdą noc poświęcają na snucie planów unicestwienia znienawidzonej rasy Ludzi, wymyślania gwałtów, które im zadadzą i profanacji, które spadną na ich świątynie.
Najpotężniejsi z hersztów potrafią podporządkować sobie nie tylko własne stado, ale również pomniejszych wodzów. Te wyjątkowe indywidua noszą miano Władców Bestii, a powoduje nimi jedna ostateczna wizja zrodzona z nienawiści do człowieka i wytworów jego cywilizacji. Za doradców mają najpotężniejszym Szamanów, którzy widzieć w nich chcą ucieleśnienie woli Mrocznych Bogów. To Władcy Bestii potrafią zjednoczyć zbrojne stada Zwierzoludzi i prowadzić nieprzerwaną wojnę przeciwko Ludziom.
Na polu bitwy hersztowie prowadzą zbrojne stado z pierwszego szeregu, otoczeni świtą Bestigorów. Pozostający mistrzami walki wręcz hersztowie wyszukują przywódców wroga i czerpią dziką satysfakcję z rozbijania w pył wojowników przeciwnika i unoszenia ich odciętych głów jako ponurych trofeów. Zabijając dowódców wroga, hersztowie nie tylko udowadniają swą wyższość nad cywilizowanymi rasami, lecz przyciągają także uwagę Bogów Chaosu. Wielu spośród hersztów zostało obdarowanych Stygmatami lub Darami Chaosu, które wyróżniają ich spośród reszty członków stada.
BROŃ/PANCERZ: Herszt posiada SZTYLET i BROŃ WIELKĄ, gracz wedle uznania może wyposażyć dowódcę w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU ZBROJNEGO STADA ZWIERZOLUDZI.
ZASADY SPECJALNE:
ZASADZKA.
DOWÓDCA: postać (bohater lub stronnik), która znajduje się w odległości nie przekraczającej 6” od Herszta Zwierzoludzi, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE swojego DOWÓDCY. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy przywódca jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.
Zarąbisty figs!
OdpowiedzUsuń