6.01.2014

Podsumowanie roku 2013 i plany na rok 2014

     Muszę przyznać, że wielkim sukcesem minionego roku było może nie samo założenie bloga, który istniał już wcześniej ale przywrócenie go do życia i sumienne dokonywania wpisów z mojej działalności hobbystycznej. W momencie popełniania pierwszego wpisu nie miałem żadnego bliżej określonego planu na działanie w 2013 roku w zakresie mojego hobby. Niby wzięcie udziału w Malarskiej Aktywacji w jakiś sposób określały pierwsze założenia co do kierunku w jakim miał podążać mój blog ale po analizie za i przeciw postanowiłem zakończyć udział w Malarskiej Aktywacji i rozpocząć działalność hobbystyczną w obszarach które w obecnym momencie bardziej mnie interesują. Oto podsumowanie:

"Malarska Aktywacja. Plan był ambitny pomalowanie sporej części mojej armii do Dark Elves, niestety muszę stwierdzić, że to przedsięwzięcie zakończyło się porażką:
- nie udało mi się pomalować do końca żadnego oddziału,
- jednak nie można tak do końca powiedzieć, że cała inicjatywa Malarskiej Aktywacji to czas stracony bo przygotowałem do malowania wiele modeli poprzez usunięcie linii podziału i położenie na nich podkładu, a to zaprocentuje w przyszłości,
- kilka modeli nawet zacząłem malować."

     Na obecną chwilę nie planuję powrotu do gry w Warhammer Fantasy Battle dlatego też grubsze przedsięwzięcia takie jak malowanie całych armii nie wchodzi w rachubę dlatego modele Dark Elves leżą sobie w pudle i czekają na lepsze czasy.

"Przeprowadzenie Inwentaryzacji swoich zbiorów mogę na pewno uznać jako wielki sukces minionego roku."
    
     Muszę stwierdzić, że przeprowadzenie Inwentaryzacji to był strzał w dziesiątkę. Zrobienie jej zajęło mi sporo czasu ale wynikają z tego tylko same korzyści: w końcu tak do końca wiem co posiadam, gdzie się to znajduje oraz co jeszcze będę musiał zakupić ewentualnie co mi zbywa i czego się mogę pozbyć.

"Pomalowałem 2 (słownie dwa) Najemne Ostrza do systemu Warheim z 31 które na obecną chwilę występują w tym systemie."

     To taki początek, bo od czegoś trzeba zacząć :)

"Z powodu różnych okazji udało mi się pomalować kilkanaście figurek, które sprezentowałem mojemu kumplowi. Dzięki temu Areo ma pomalowaną połowę bandy Łowczego plemienia Dzikich Orków oraz zaczątek Nieumarłego taboru ludu Strigosu w postaci Strigoi."

     Inicjatywa robienia prezentów jest jak najbardziej fajowa i mam zamiar nadal ją kontynuować.

"Zbrojne stado Zwierzoludzi to banda którą obecnie mozolnie maluję. Z 32 modeli udało mi się pomalować 12 czyli trochę więcej niż 1/3, nie jest źle :)"

     To są modele, które na 100% będę nadal malował aby w końcu mieć chociaż jedną bandę do Warheim całkowicie pomalowaną.

"Był jeszcze taki mały projekcik, który miał polegać na skompletowaniu i pomalowaniu modeli reprezentujących zdarzenia losowe. Niestety, a może i nie wraz z pojawieniem się nowej edycji zasad do Warheim postacie ze zdarzeń losowych zostały wycofane. Tak czy siak pomalowałem wilki oraz nurglingi, które mam zamiar wykorzystać w innych bandach więc nic straconego."

     Trochę bezsensownej pracy, której nie musiałem w tamtym momencie wykonywać, a skupić się na bardziej istotnych sprawach. Ale jak już napisałem powyżej modele da się wykorzystać więc nie jest źle.

*   *   *

A teraz przedstawmy plany na najbliższy rok:
1. Skończyć malować bandę Zbrojnego stada Zwierzoludzi - 20 figurek.
2. Skończyć malować bandę Łowczego plemienia Dzikich Orków - 10 figurek.
3. Kontynuować Inwentaryzację.
4. Pomalować kilka najbardziej używanych przeze mnie Najemnych Ostrzy do systemu Warheim - 8 figurek.
5. Pomalować bandę Khazadów z Gór Krańca Świata - 34 figurki. 
6. Pomalować jak najwięcej modeli do armii WFB Lizardmen - mam do pomalowania około 170 figurek. 
7. Zaplanować i wykonać skrzynkę do transportu modeli.
8. Rozpocząć radosną twórczość terenów :)
9. Kontynuować akcję prezentową :)
10. Dokonywać relacji z kampanii do systemu Warheim, z którą mamy zamiar wystartować w tym roku.

     A jako, że planowanie idzie mi zdecydowanie lepiej niż realizacja planu to życzę sobie w roku 2014 abym się jak najbardziej zbliżył do powyższych założeń :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz