27.03.2014

Dreg #1 i #2

     Hejka, tym razem kontynuacja wcześniejszych wpisów dotyczących modeli nieumarłych band z systemu Warheim. Wadim i Aleksy to imiona jakimi obdarzyłem dwa modele Dregów które właśnie skończyłem malować. Podobnie jak poprzednie modele nieumarłych te również są przeznaczone dla Areo. 

     Zasadniczo Dregów można nająć w czterech z pięciu nieumarłych band występujących w Warheim, a mianowicie:
- Nieumarła świta hrabiego von Carstein,
- Nieumarły poczet Krwawych Smoków,
- Nieumarły sabat rodu Nekrarch,
- Nieumarły tabor ludu Strigosu.
Wyjątkiem od wyżej wymienionych band jest Nieumarły orszak księżnej Lahmi gdzie miejsce Dregów zajęły ich żeńskie odpowiedniczki czyli Dwórki.

DREG:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-2
KOSZT REKRUTACJI: 25 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
     Strigoi, ukrywający się zarówno przed śmiertelnymi obywatelami Starego Świata jak i przed przedstawicielami pozostałych Nieumarłych rodów, często szukają schronienia wśród wędrownych taborów Strigan, ludu który wciąż kultywuje mit o ‘Wiecznym Królu’. I to właśnie spośród Strigan Wampiry wybierają swych Dregów. Strigoi stwarzają Dregów pozwalając wypić śmiertelnym odrobinę swojej krwi. Dregowie to doskonali słudzy, gdyż napicie się krwi Wampira wiążę ich z Nieumarłym na zawsze więzami krwi.
     Choć zazwyczaj Dregowie nie mają wpływu na swój los, to zdarza się, że niektórzy Ludzie owładnięci obsesją nieśmiertelności oddają dobrowolnie Wampirom swe ciała i dusze w zamian za obietnicę nieśmiertelności.
     Dregowie pełnią rolę pośredników pomiędzy świtą Wampira a światem śmiertelnym, kontaktują się z kupcami i handlarzami oraz strzegą swego pana w czasie dnia. Jednak obcowanie z Nieumarłym zostawia swój ślad na psychice Dregów, którzy wraz z upływem dziwaczeją lub popadają w obłęd.







BROŃ/PANCERZ: Dreg posiada SZTYLET, gracz wedle uznania może wyposażyć model w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO TABORU LUDU STRIGOSU.
ZASADY SPECJALNE:
WIĘZY KRWI:
Dreg związany z Wampirem więzami krwi bez wahania gotowy jest poświęcić swe życie w obronie swego pana. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą Dreg, jeśli stoi w odległości do 2” od trasy szarży, automatycznie zdaje test INICJATYWY i przejmuje szarże, której celem jest Wampir. Jeśli szarżujący model wzbudza STRACH, jako podstawę testu należy użyć wartości współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE Wampira będącego celem szarży.

Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.

Wadim
 

 
Aleksy
 

 
Sweet focia bohaterów bandy Areo
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz