10.03.2014

Krwawy Smok #1

     W związku z tym, że ostatnie wpisy były związane z figurkami reprezentującymi nieumarłych to postanowiłem pójść za ciosem i pomalować jeszcze jedną figurkę wampira. Tym razem padło na Krwawego Smoka z bandy Nieumarłego pocztu Krwawych Smoków do systemu Warheim.



     Model bardzo wdzięczny w malowaniu i muszę stwierdzić, że dawno tak dobrze mi się nie malowało żadnej figurki. Pokusiłem się o zrobienie freehandu na płaszczu, to moja pierwsza próba i jestem zadowolony z efektu aczkolwiek mógł być troszeczkę wyżej.

KRWAWY SMOK:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 1
KOSZT REKRUTACJI: 150 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
     Zakon Templariuszy Krwawych Smoków był niegdyś jednym z najznamienitszych zakonów rycerskich służących Kultowi Sigmara Młotodzierżcy. Templariusze, stacjonujący w górskiej fortecy zwanej Twierdzą Krwi, strzegli bezpieczeństwa przemierzających Szare Góry obywateli Imperium. Jednak w mrocznych czasach Wieku Trzech Imperatorów, w ciągu jednej nocy, rycerze przemienieni przez potomka Aborasha, Wampira Walacha Harkona, z obrońców przeistoczyli się w agresorów dowodzonych przez swego Ojca w Ciemności - atakując, rabując i mordując napotkanych wędrowców. Niedługo po tym, gdy wieści o zbrodniach popełnionych przez templariuszy dotarły do Wielkiego Teogonista, zakon został obłożony anatemą. Templariusze Płonącego Serca po trzech latach oblężenia zdobyli twierdzę i zabili większość ekskomunikowanych rycerzy-Wampirów. Jednak nielicznym udało się zbiec w mroki nocy. Zbiegli zabrali ze sobą to, co było dla nich najcenniejsze - kult miecza i walki.
     Po utraceniu twierdzy Krwawe Smoki wyznaczyły sobie nowy cel i opuściły Szare Góry. Od przeszło dwóch stuleci Nieumarli templariusze przemierzają bezdroża Starego Świata, oferując swe usługi jako najemnicy, skrytobójcy i żołnierze, wciąż doskonaląc swe umiejętności walki.
     Powiada się, że Walach Harkon wciąż dowodzi przeklętymi rycerzami Krwawego Smoka, a gdziekolwiek na polu bitwy pojawi się sztandar z czarnym dwugłowym smokiem na szkarłatnym tle, tam zamierają ze strachu ludzkie serca, bowiem wraz z rycerzami-Wampirami nadciąga śmierć.







BROŃ/PANCERZ: Krwawy Smok posiada SZTYLET i MIECZ, gracz wedle uznania może wyposażyć Wampira w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO POCZTU KRWAWYCH SMOKÓW.
ZASADY SPECJALNE:
ŁATWOPALNY, NIEUMARŁY, STRACH.
DOWÓDCA:
Postać (bohater lub stronnik), która znajduje się w odległości nie przekraczającej 6” od Krwawego Smoka, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE swojego DOWÓDCY. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy Wampir jest Oszołomiony! lub Ucieka!.
KULT MIECZA & WALKI: Podążający drogą miecza i walki Krwawy Smok nie może Uciekać! w reakcji na szarżę bez względu na okoliczności.
MISTRZ MIECZA: Na początku każdej fazy walki wręcz Krwawy Smok może dzięki zastosowaniu odpowiedniej techniki fechtunku, odebrać przeciwnikowi z którym pozostaje związany walką wręcz jeden wybrany ATAK. Należy zauważyć, że wartość współczynniki ATAKI przeciwnika nie może zostać obniżona poniżej 1 punktu. Ponadto Wampir nie może użyć zdolności jeśli został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
KLĄTWA: Wampiry nie mogą przekroczyć bieżącej wody (chyba, że po moście lub korzystając ze zdolności LOT) i mogą znaleźć się w pułapce, powstrzymywane strumieniem, potokiem lub rzeką. Jeśli Wampir zostanie zmuszony do wkroczenia do rzeki zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!.

Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz