23.09.2014

Skink Priest 1/4

     Klient mnie nie rozpieszcza i co chwilę dorzuca jakiś dodatkowy model do pomalowania, tym razem pod pędzel trafił pierzasty Kapłan Skinków. Bardzo fajny model z dynamiczną pozą i mnóstwem piór :) Standardowo skórę pomalowałem na kolor czerwony - bo w takim kolorze są malowani bohaterowie do tej armii, żeby się wyróżniali na tle regimentów. No to by było na tyle... przynajmniej do następnego Kapłana, a mam ich jeszcze trzech :)

     "Zdarza się, choć bardzo rzadko, że ze skrzeku Skinków lęgnie się tylko jeden Skink. Skinki takie zdają się być szczególnie zestrojone z energią świata i mają naturalne uzdolnienia do magii. Są to Kapłani Skinków, prorocy rasy Jaszczuroludzi i pomocnicy potężnych Slannów, Magów-Kapłanów.
     Kapłani Skinków są jednymi z najbardziej inteligentnych przedstawicieli swego rodzaju, a ich zadaniem jest wykonywanie instrukcji umieszczonych na świętych tablicach pozostawionych przez Przedwiecznych. Zapisy te mogą tyczyć się wielu rzeczy – zniszczenia miasta, odzyskania zaginionych artefaktów tudzież narodzin potężnego wojownika. Odpowiedzialność to wielka i ciąży bardzo wszystkim Kapłanom Skinków. Być może jeszcze ważniejszą kwestią jest interpretacja woli Slannów. Ta rzadko bywa jednoznaczna i Kapłanom Skinków przychodzi często kłócić się o prawdziwe znaczenie zagadkowych poleceń ich panów – znaczenie, którego czasami nie da się wyjaśnić przez tysiąc lub więcej lat.
     Slannowie reagują wolno i mogą zastanawiać się przez całe wieki zanim podejmą decyzję. Nie wolno im przeszkadzać, o ile nie wydarzy się coś skrajnie wyjątkowego. W obliczu braku przewodnictwa Slanna to na barkach Kapłanów Skinków spoczywa zajmowanie się miastami-świątyniami i pilnowanie, by Wielki Plan Przedwiecznych był wprowadzany w życie. W odróżnieniu od ich panów Slannów, Skinki są niecierpliwymi istotami i odgrywają bardziej aktywną rolę w wypełnianiu się proroctw. Ich wysiłki, by proroctwo się ziściło, jest dla Magów-Kapłanów zbyt pochopne. Tak właśnie było w czasach, kiedy szczuroludzie najechali na Lustrię, a Kapłan Skinków, Tehenhauin wziął na siebie ciężar przywołania potęgi Boga Węża, Soteka, za pomocą zbiorowej i krwawej ofiary.
     W bitwie Kapłani Skinków są oczami i uszami Slannów. Slannowie są potężnymi telepatami i potrafią postrzegać świat zmysłami Skinków. Chociaż Skinki nie mogą manipulować Wiatrami Magii w sposób choćby zbliżony do mistrzostwa ich panów, to i tak dysponują znaczną mocą magiczną. Skupiają energię za pomocą różdżek, które, tak jak ich ciała, pokryte są glifami i symbolami mocy. Kapłani Skinków okiełznują furię samej natury i uwalniają ją przeciwko wrogom Jaszczuroludzi. Niebo nad ich głowami huczy od gromów i błyskawic, które zmiatają całe regimenty wroga w oślepiającym wybuchu tajemnej mocy. 

     W nagłych przypadkach Kapłan Skinków musi ruszyć na wyprawę bez wskazówek Maga-Kapłana. W misji takiej pomagać mu będzie często Wódz Skinków, biegły w wojennym rzemiośle. Kapłan i Wódz będą więc współpracować przy realizacji planów Przedwiecznych przynajmniej do momentu, kiedy Mag-Kapłan się przebudzi, by osobiście poprowadzić armię." - cytat Księga Armii Jaszczuroludzie.

Zaktualizowana lista postępu prac nad armią Lizardmen.

Hero:
- Slann Mage-Priest [realizacja 06-12.08.2012]
- Slann Mage-Priest
- Kroq-Gar [realizacja 07-24.01.2014]
- Skink Priest on foot [realizacja 11-12.11.2011]
- Skink Priest on foot [realizacja 30.01-04.02.2012]
- Skink Chief [realizacja 05.02.2012]
- Saurus Oldblood on foot [realizacja 19-21.03.2012]
- Saurus Oldblood on foot [realizacja 26-29.03.2012]
- Saurus Scar Veteran BSB on foot [realizacja 19-25.11.2012]

- Skink Priest on Stegadon
- Skink Priest on foot

- Skink Priest on foot [realizacja 11-16.09.2014]
Core:
- Skink Regiment javelin & shield x20
- Skink Regiment javelin & shield x20
- Skink Regiment javelin & shield x10

- Skink Regiment javelin & shield x20 [realizacja 11-30.07.2011]
- Skink Regiment javelin & shield x10 [realizacja 08-14.08.2011]

- Skink Regiment blowpipe x15
- Skink Regiment blowpipe x15 [realizacja 01-07.08.2011]
- Skink Regiment blowpipe x15 [realizacja 01-07.08.2011]

- Skink Regiment blowpipe x15
- Saurus Warrior Regiment x40

- Saurus Warrior Regiment x20[realizacja 15.08-04.09.2011]
- Saurus Warrior Regiment x10[realizacja 05-14.05.2014]
Special:
- Temple Guard x30
- Saurus Cavalry x16 [realizacja 11-30.07.2011]
- Kroxigor x6[realizacja 27.09-10.10.2011]

- Kroxigor x6 [realizacja 07-22.04.2012]
- Stegadon x1
- Chameleon Skink x3

- Chameleon Skink x7 [realizacja 30.10-04.11.2012]
- Chameleon Skink x5 [realizacja 19-22.08.2012]
- Chameleon Skink x7 [realizacja 09-18.12.2011]
- Terradon Rider x3 [realizacja 05-20.09.2011]
- Terradon Rider x5 [realizacja 25.10-09.11.2011]

- Terradon Rider x4 [realizacja 01.12-07.12.2011]
Rare:
- Ancient Stegadon x1
- Razordon Hunting Pack x1

- Razordon Hunting Pack x1 [realizacja 16-19.11.2011]
- Salamander Hunting Party x3 (15 modeli) [realizacja 01-30.06.2014]

- Razordon Hunting Pack x1
- Salamander Hunting Party x3 (12 modeli) [realizacja 01.09-27.09.2011]


Legenda:
Dostanę dodatkowo
Do pomalowania
Pomalowałem
Pomalowałem i zrobiłem podstawkę
Suma

4 / 163 / 149 / 40 / 356




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz