10.10.2014

Recenzja - The Hobbit Scenery

     The Hobbit Scenery to kolejna makieta dedykowana przede wszystkim dla graczy systemu Lord of the Rings. Powstała ona stosunkowo niedawno z okazji ekranizacji powieści "Hobbit, czyli tam i z powrotem" autorstwa J.R.R. Tolkiena.
     Games Workshop jest firmą, o której można powiedzieć, że do perfekcji opanowała produkcję plastikowych miniatur, detale, rzeźba poszczególnych elementów stoi na wysokim poziomie. Przynajmniej pod tym względem nie można się przyczepić do owej firmy :)
     The Hobbit Scenery posłuży mi przy konstruowaniu makiet będących częściami składowymi Stołu miejskiego do systemu Warheim FS, nad którym mam nadzieję rozpocząć prace w przyszłym roku.
Poniżej przedstawiam zdjęcia elementów The Hobbit Scenery.







6 komentarzy:

  1. Czekam na wyniki zastosowania zestawu w praktyce. Zastanawiałem się nad tym zestawem kilka razy, ale nie mogłem wymyśleć nic sensownego, chętnie ukradnę pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka koncepcji. Zapewne zastosuję jako podłogę we wszelakich budynkach, jako pomosty pomiędzy nimi, myślałem również nad czymś w rodzaju molo czy też nadbrzeża oraz być może jak się uda jako ściany i płot/wysokie ogrodzenie.

      Usuń
  2. Zestaw Goblin Town prezentuje się naprawdę okazale :) Wrzuć jakieś fotki po złożeniu albo już z gotowym scenariuszem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% nie będę go składał zgodnie z instrukcją, wykorzystam elementy do budowy budynków itp. Wtedy będziemy mogli zobaczyć co z tego wyjdzie.

      Usuń