05.06.2015

Łowca Niewolników

     Powoli zbliżam się do końca malowania bohaterów kompanii Nocnych Goblinów do systemu Warheim FS, właściwie to został mi już tylko jeden. Tym razem padło na Łowcę Niewolników, którego stworzyłem profanując pewien metalowy model z armii O&G (tu zagadka o jakim modelu piszę? dla znawców tematu zielonoskórych zapewne będzie to błahostka). Osobiście nie lubię szlachtować metalowych modeli, bynajmniej nie ze względu na trudną obróbkę tego materiału ale ze względu na fakt, że modele metalowe z "tamtych lat" mają to coś w sobie i najzwyczajniej żal mi je "niszczyć". W tym przypadku jednak nie miałem wyboru, po pierwsze nie posiadałem modelu który byłby charakterystyczny czy też wyróżniający się na tle pozostałych i mógłby zostać bohaterem - Łowcą, a po drugie stwierdziłem, że nie będę marnował tak fajnego modelu na ... (tajemnica związana z zagadką).
     Standardowo model ma czarne szaty jak na Nocnego Goblina przystało, wyróżnikiem jest żółty kaptur dzięki któremu łatwiej będzie go zidentyfikować pomiędzy pobratymcami. Malowanie jak zwykle szybkie i przyjemne (czytaj na stół).  



ŁOWCA NIEWOLNIKÓW:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 30 ZK
PODSTAWKA: 20X20 MM 
     Każdego dnia w opanowanych przez Nocne Gobliny kopalniach, hutach i kuźniach pracuje i umiera tysiące niewolników. Każdego dnia w Góry Krańca Świata ściągają dziesiątki kompanii łowców niewolników, którzy wymieniają schwytanych więźniów na oręż, pancerz i złoto. I choć większość skazanych na powolną i bolesną śmierć nieszczęśników stanowią Zielonoskórzy żyjący w górskich jaskiniach, to wśród niewolników znaleźć można także Ludzi, Elfów, a nawet Khazadów i żyjące na południu Imperium Niziołki. Bowiem drużyny łowców niewolników często pokonują znaczne odległości by schwytać nowych więźniów, którym przeznaczono dokonać żywota w mrocznych, wilgotnych i zimnych jaskiniach Nocnych Goblinów.
 

BROŃ/PANCERZ: Łowca posiada SZTYLET i ŁAPACZ, gracz wedle uznania może wyposażyć model w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU PLEMIENIA NOCNYCH GOBLINÓW.
ZASADY SPECJALNE:
HANDLARZ NIEWOLNIKÓW:
W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce model, który w nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!, może podjąć próbę pozyskania niewolników. Bohater nie generuje Kostki Eksploracji w trakcie sekwencji po potyczce oraz nie może brać udziału w Handlu. Należy wykonać rzut K6 na pozyskanie niewolników. Wynik 3+ oznacza, że łowca niewolników pozyskał K3 niewolników, którzy na początku kolejnej potyczki zostają umieszczeni w odległości do 6” od bohatera. Ponadto niewolnicy nie są wliczani do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
     Niewolnicy, jeśli przeżyją potyczkę mogą zostać sprzedani w fazie eksploracji, za wartość równą kosztowi rekrutacji lub dołączeni do Nocnych Goblinów jako nowi rekruci (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).



8 komentarzy:

  1. Sprofanowany został talerzowiec - squig herder :-) Został tylko ślad po przytrzaśnięciu nosa talerzami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!!! Masz słowną pochwałę :)
      ps:" wcale nie przytrzasnął sobie nosa, tylko go osa uwaliła :D".

      Usuń
  2. Świetny pomysł z żółtym kapturem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Argh! Cudowny model Także żółty kaptur mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      ps:"Co wy się na ten kaptur tak uwzięliście?"

      Usuń
    2. Trzeba było zrobić w innym kolorze, to byś my tak nie chwalili ;)

      Usuń
    3. Będę pamiętał na przyszłość :p

      Usuń