28.09.2015

Kamienny krąg. Część IV.

      I tak oto dotarliśmy do czwartej już odsłony tworzenia kamiennego kręgu. W tym etapie swoje wysiłki skupiłem na pomalowaniu elementów samego kamiennego kręgu oraz kamieni rozrzuconych po całej makiecie. Całość była pokryta czarnym pokładem który na początku rozjaśniałem odcieniami szarości zacząłem od Codex Grey, następny był Space Wolves Gray, a na samym końcu wszystko delikatnie pomalowałem Bleached Bones, Bestial Brown i Iyaden Darksun. Wszystkie farby nakładałem na kamienne element  stosując metodę suchego pędzla. Piasek który przykleiłem przede wszystkim w załamaniach kolumn pomalowałem w ten sam sposób co piach na podstawce. 




     Następnie zabrałem się za malowanie pnączy. Bazowym kolorem był Scorched Brown, który rozjaśniałem stosując Bestial Brown i Steel Legion Drab. Tak ozdobione pnącza obkleiłem gąbką, która ma imitować listowie.

     W kolejnym etapie, zapewne już ostatnim zajmę się upiększaniem pozostałej części poprzez doklejanie elementów roślinności, jakiś szkieletów, uzbrojenia oraz maźnięcia wszystkiego pigmentami (będzie to mój debiut z tym materiałem).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz