9.06.2016

Stregoica #1

     W tym tygodniu mam niezwykle napięty terminarz. Normalnie każdy dzień tygodnia miałem/mam zapchany jakimś dodatkowym wydarzeniem. Po pierwsze - moja rodzicielka przymierza się do remontu kuchni i nie wiedzieć dlaczego zaczęła go od sprzątania garażu, w którym to sprzątaniu musiałem uczestniczyć. Po drugie - co tygodniowe koszenie trawy! Po trzecie - mam iść z synem do fryzjera, a to nie jest takie simple. Po czwarte - dzisiaj idę wieczorem do Areo zagrać losowy scenariusz przed zbliżającym się turniejem w Warheim co by chociaż stworzyć pozory, że trenowałem. Po piąte - w związku z tym, że w sobotę jadę na turniej i nie będzie mnie cały dzień zaoferowałem się małżonce, że w piątek posprzątam dom. Po szóste - sprzątać trzeba szybko bo wieczorem w piątek zaczyna się EURO i trzeba oglądnąć mecz. Do tego wszystkiego oczywiście dochodzą inne codzienne obowiązki, no i praca. Niby nic specjalnego, normalne życie ale jakoś taka kumulacja. A tu na dodatek mój kumpel Areo poprosił mnie żebym mu pomalował model Vorghulf'a który będzie reprezentował Stregoicę. Cóż... znamy się już trochę to i zgodziłem się przyjąć na warsztat tą figurkę. Jako, że czasu nie było zbyt wiele to nieźle się sprężałem żeby ją pokolorować. Wyszło całkiem przyzwoicie jak na trzy godziny malowania. Miłego oglądania.




STREGOICA:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 250 ZK
PODSTAWKA: 40 X 40 MM

     Niektórzy uczeni Starego Świata powiadają, że bestia znana jako Stregoica musiała zrodzić się z bluźnierczego połączenia krwi rodu Strigoi z krwią zmiennokształtnych, znanych w Starym Świecie pod nazwą Strega lub Vlkoslak.
     Stregoica jest przerażającym, plugawym zlepkiem wilka i nietoperza, łączącym najlepsze cechy tych zwierząt. Ponadto, w przeciwieństwie do wielu bestii Stregoica cechuje zabójcza inteligencja, spryt i instynkt drapieżnika. Wydawać się może, że jedynym celem istnienia stwora jest zaspokajanie niemożliwego do ugaszenia pragnienia krwi i śmierci. Znane są historie opowiadające o całych wsiach, które zniszczone zostały przez te przerażające kreatury, niektórzy powiadają także, że widziano bestie podążające za taborami Strigan, Stregoica nie atakowała taborytów, co więcej zdawała się chronić Strigan przed atakami innych bestii a nawet Ludzi. Uczeni twierdzą, że jeśli te historie są prawdziwe, to niezbicie dowodzą prawdziwości teorii głoszącej o związku Stregoica ze rodem Strigoi


BROŃ/PANCERZ: Stregoica posiada zdolność broń naturalna z cechą oręża DRUZGOCZĄCY. Stregoica nigdy nie może używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
BYCZA SZARŻA, DUŻY CEL, GŁÓD KRWI, NIENAWIŚĆ, NIEUMARŁY, PRZEPASTNE TRZEWIA, REGENERACJA, STRACH, WIELKOLUD.

2 komentarze:

  1. Nieźle Ci wyszedł. Ja w trzy godziny dochodzę do tego jaki kolor bazowy użyć....

    OdpowiedzUsuń