W kwietniu ogarnęło mnie lenistwo i dopiero w środę zmusiłem się aby pomalować jedną jednyną figurkę (WYBRANĄ) w tym miesiącu. Zmusiłem się do jej malowania tylko i wyłącznie aby nie robić sobie dalszych zaległości w Figurkowym Karnawale Blogowym.
MAŁPA:
PODSTAWKA: 20 X 20 MMMAŁPA:
Wytresowane i udomowione małpy są niezwykle rzadkie w Starym Świecie, chociaż ich stada żyjące dziko można spotkać w południowych krainach. Są to zwinne i inteligentne stworzenia towarzyszące od wieków ludziom morza, a szczególnie piratom i marynarzom, którzy upodobali sobie ich towarzystwo. Niewielkich rozmiarów zwierzęta zazwyczaj trzymane są jako maskotki i w opinii swych właścicieli powszechnie uważane są za zwierzęta przynoszące szczęście. Natomiast większe osobniki odpowiednio wytresowane potrafią wykonywać proste prace i walczyć.
ZASADY SPECJALNE:
ZWIERZĘ.
DZIAŁONOWY: Małpa wytresowana przez artylerzystów z zaskakującą wprawą pomaga w obsłudze broni palnej. Jeśli zwierzę znajduje się w odległości do 1” od swojego właściciela, czas przeładowania broni prochowej z cechą oręża Xx – WYMAGA PRZYGOTOWANIA zostaje skrócony o jedną turę. Ponadto, jeżeli miał miejsce NIEWYPAŁ! należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że na skutek licznych zaniedbań Małpy broń prochowa wybucha z potężnym hukiem i ulega zniszczeniu, a posługujący się orężem bohater zostaje Wyłączona z akcji!; natomiast 2+ oznacza, że dzięki zdolnościom Małpy gracz otrzymuje premię +1 do rzutu na TABELĘ NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.
WSPINACZKA: Małpa w ramach fazy ruchu może się wspiąć lub zejść na dystans równy podwojonej wartości jego współczynnika SZYBKOŚĆ liczonej w calach. Jeśli dystans na jaki model zamierza się wspiąć przekracza wartość podwojonego współczynnika SZYBKOŚĆ, to wspinaczka nie może być kontynuowana. Ponadto, model automatycznie zdaje wszystkie testy SIŁY albo INICJATYWY wykonywane w czasie wspinaczki.
UWAGI: Małpy posiadają zdolność broń naturalna. Małpy są dostępne wyłącznie dla bohaterów służących w kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga oraz Piratów z Sartosy i Załogi Zielonoskórych Kaprów.
CENA: 25+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
ZWIERZĘ.
DZIAŁONOWY: Małpa wytresowana przez artylerzystów z zaskakującą wprawą pomaga w obsłudze broni palnej. Jeśli zwierzę znajduje się w odległości do 1” od swojego właściciela, czas przeładowania broni prochowej z cechą oręża Xx – WYMAGA PRZYGOTOWANIA zostaje skrócony o jedną turę. Ponadto, jeżeli miał miejsce NIEWYPAŁ! należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że na skutek licznych zaniedbań Małpy broń prochowa wybucha z potężnym hukiem i ulega zniszczeniu, a posługujący się orężem bohater zostaje Wyłączona z akcji!; natomiast 2+ oznacza, że dzięki zdolnościom Małpy gracz otrzymuje premię +1 do rzutu na TABELĘ NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.
WSPINACZKA: Małpa w ramach fazy ruchu może się wspiąć lub zejść na dystans równy podwojonej wartości jego współczynnika SZYBKOŚĆ liczonej w calach. Jeśli dystans na jaki model zamierza się wspiąć przekracza wartość podwojonego współczynnika SZYBKOŚĆ, to wspinaczka nie może być kontynuowana. Ponadto, model automatycznie zdaje wszystkie testy SIŁY albo INICJATYWY wykonywane w czasie wspinaczki.
UWAGI: Małpy posiadają zdolność broń naturalna. Małpy są dostępne wyłącznie dla bohaterów służących w kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga oraz Piratów z Sartosy i Załogi Zielonoskórych Kaprów.
CENA: 25+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Fantastycznie wyglądające stworzonko :)
OdpowiedzUsuńNie będę zaprzeczał bardzo wdzięczne maleństwo.
UsuńFajna czimpansa czy tam inny makak :) Tylko czemu zostawiłeś jej dwa ogony? Trzeba było wybrać jeden a drugi amputować. ;)
OdpowiedzUsuńHmm... może wylosuję mutację chaosu dodatkowa chwytna kończyna i będę miał cztery ataki :D
UsuńFajny małpiszon, zawsze lubiłam ten bits (choć nigdy nie pomalowałam swojej).
OdpowiedzUsuńWszystko przed Tobą. Trzymam kciuki :D
UsuńŁadne. Skąd to takie?
UsuńO ile dobrze pamiętam z pudełka Imperialnych Strzelców.
UsuńTeż mi się tak wydaje.
Usuń