27.06.2018

Giant Spider (4)#1

     Warhammer Quest jest grą która daje mi sporo satysfakcji, niby prosta - idziesz, naparzasz, leczysz, czarujesz, eksplorujesz itd. - brzmi banalnie... Ale rozgrywka jest mega wciągająca i interesująca bo nigdy nie wiesz co kryje kolejny korytarz, kolejna komnata i w końcu nigdy nie wiesz kiedy trafisz na takiego przeciwnika, który jednym ciosem może pozbawić cię życia, a gra drużyną w uszczuplonym składzie osobowym do łatwych nie należy.
 

     Kiedyś pokazywałem wam już pająki (1, 2, 3, 4, 5, 6), które pomalowałem z myślą wykorzystywania między innymi w rozgrywkach w WHQ, osiem z nich to oryginalne modele pochodzące z tej gry natomiast reszta jest z pudła Arachnarok Spiders. W zeszłym tygodniu udało mi się kupić brakujące cztery oryginalne modele pająków, które prezentuję poniżej. Jak łatwo zauważyć modele te są na zupełnie innych podstawkach, które będą dedykowane do mojego WHQ dlatego zapewne  w niedalekiej przyszłości czeka mnie przekładanie pomalowanych wcześniej pajęczaków na nowy rodzaj podstawek.


4 komentarze:

  1. Jak grasz w WHQ to może opublikowałbyś kilka fabularyzowanych raportów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj raczej bym na to nie liczył ;) Ciężko u mnie z takimi rzeczami :/

      Usuń
  2. Świetny pomysł z czerwonymi oczami! Sam zrobił czarne, połyskujące... Ale takie są fajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne też były by fajne ale takie mało fantasy ;)

      Usuń