24.02.2019

Spirit Host (11)#9

     W dwa tygodnie temu po turnieju dostałem od Benka propozycję pomalowania duchów w zamian za farby - no to się zgodziłem - bez prezentu też bym się zgodził. Są to modele chyba z szóstej edycji - osobiście nigdy mi się nie podobały do chwili kiedy sam je pomalowałem, nie żebym jakoś super je pomalował ;) Po prostu w czasach kiedy grałem w WFB ludzie malowali je na czarno/szaro a później suchym pędzlem nanosili biały kolor, utrwalił mi się ten obraz w pamięci i jakoś do mnie nie przemawiał. Szczerze powiedziawszy to więcej czasu spędziłem nad zrobieniem podstawek niż malowaniem duchów ale co tam, liczy się efekt końcowy i to, że odbiorca jest zadowolony :D

2 komentarze:

  1. Efekt całkiem zacny, dobry pomysł ze sznurami, fajnie kontrastują z resztą modeli i wydaje mi się, że właśnie to sprawia, że figurki mają w sobie to coś.

    Podstawki też dobre.

    OdpowiedzUsuń