21.02.2019

Turniej Kings of War - Liga Południa 09.02.2019


     9 lutego w Bielsku - Białej odbył się pierwszy turniej z cyklu Ligi Południa. Turniej został rozegrany w sklepie Strefa Gry, który udostępnił stoły oraz tereny. Wartość punktowa armii to 850.
     Ja standardowo zabrałem swoje Krasnoludy i niestandardowo zabrałem syna aby zobaczył z czym to się je i poturlał kostkami. Na potrzeby tego turnieju wystawiłem następującą kompozycję armii:

20 Ironcald, Regiment; Healing Brew - 115

   - Mastiff Hunting Pack*, Regiment - 65  
   - Ironbelcher Organ Gun, War Engine - 85

20 Ironclad, Regiment - 110

    - Flame Priest, Hero; Fireball (10); Inspiring Talisman - 100 

10 Berserker Brock Riders, Regiment, Staying Stone - 215 

     - King, Hero, Wings of Honeymaze - 160  

     W turnieju wzięło udział łącznie pięciu graczy, którzy poprowadzili do boju armie Abyssal Dwarfs, Undead, Forces of Basilea oraz 2x Dwarfs.
 
     Pierwszą potyczkę rozegrałem przeciwko Gobosowi który prowadził do boju Forces of Basilea. W skład jego armii wchodził High Palladin on Griffin i dwie hordy Elohi. Ogólnie rzecz biorąc trzy szybkie latające jednostki, które przy skumulowanym ataku potrafią nieźle namieszać. Scenariusz dla tej bitwy polegał na kontrolowaniu większej ilości znaczników. Udało mi się wygrać i zdobyć 17 punktów.
 



 
     Druga potyczka to armia Undead prowadzona przez Benka. Regiment Zombie, troop Ghouli, regiment Revenants, troop Wraiths oraz Liche King i Undead Army Standard Bearer. W tej bitwie chodziło o przejście większą ilością oddziałów na przeciwną stronę stołu. Źle zrozumiałem scenariusz i przegrałem 3-17 (myślałem, że trzeba przejść do strefy rozstawienia przeciwnika). 
 





 
     Trzecią potyczkę pauzowałem ze względu na nieparzystą ilość graczy. Ostatecznie skończyłem turniej na 3 miejscu, miło spędziłem czas i dobrze się bawiłem. A syn rozegrał swoje trzy bitwy w trakcie turnieju z jednym z wolnych graczy więc był bardzo zadowolony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz