6.04.2019

Recenzja - Circus Spawn

     Dawno na moim blogu nie było recenzji, oj dawno! Ale obiecałem sobie, że w tym roku skrobnę co nie co o rzeczach, które udało mi się nabyć tym czy innym sposobem.
     No to lecimy... ten oto model Circus Spawn pochodzi z firmy Rotten Factory i był jedną z nagród jaką udało mi się wygrać w turnieju Warheim FS: "Księstwa Graniczne". Mam jeszcze jeden model tej firmy i w najbliższym czasie również pokuszę się o zrobienie recenzji.
       Ok koniec tego przydługiego wstępu. Firma Rotten Factory to stosunkowo młoda firma z Polski. Figurki Rotten Factory są wykonane z żywicy i w większości przedstawiają różnej maści potwory związane z wyznawcami Chaosu. Nie inaczej jest w przypadku Circus Spawn. Model ten przedstawia zmutowanego kultystę w ciało którego wrośnięte są inne ludzkie ciała, dodatkowo ma zniekształcone kończyny górne, a jego głowa przykryta jest kapturem co dopełnia pełnię groteskowego wyglądu. Model jak już wspomniałem wcześniej jest odlany z żywicy, a jego rzeźba jest wyraźna i szczegółowa. Długo go oglądałem z każdej strony aby doszukać się linii podziału i na zaledwie jednej nodze i jednym ramieniu udało mi się ją dostrzec. Taką delikatną linię podziału bez większego problemu można usunąć nożem modelarskim. Jeżeli chodzi o inne wady odlewnicze to nie udało mi się ich odnaleźć. Powyższe dowodzi, że firma Rotten Factory ma doskonały warsztat i w stopniu zaawansowanym opanowała technologię odlewu. Figurkę dostałem zapakowaną w woreczek strunowy ale nie wiem czy jest to standardowy sposób pakowania firmy czy też na potrzeby turnieju model został przepakowany. Jedynym minusem szczególnie dla nowych hobbystów może być brak podstawki. Podsumowując model jest naprawdę godny polecenia, niestety ale mnie nie będzie dane go pomalować bo oddam go Redkowi, który ma zamiar zbierać jedną z band chaośnickich do Warheim FS.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz