23.04.2019

Refleksja.

     W ostatnim czasie udało mi się wykonać setki zdjęć figurek i podmienić je na blogu. Poprzednie zdjęcia były masakryczne, a obecne są zdecydowanie lepsze i myślę, że cieszą oko. No ale wracając do tematu i zarazem przechodząc do sedna mojego wywodu, to podczas robienia fotografii uzmysłowiłem sobie jak wiele małych projektów mam zaczętych i nie dokończonych, jak wiele oddziałów mam zaczętych i nie dokończonych. Mam namyśli małe projekty, a nie całe armie, bo pomalowanie takowych zajmuje zdecydowanie dużo więcej czasu. Tak czy inaczej doszedłem do wniosku, że trzeba by pomalutku postarać się je skończyć. Poniżej napiszę co bym chciał dokończyć.
  1. Dziewiątą podstawkę do oddziału Spirit Host, tak aby mieć pełne trzy oddziały.
  2. Sześć Snotlingów do Warhammer Quest.
  3. Cztery Giant Bat do Warhammer Quest.
  4. Trzynaście Skeleton Warriors do Vampire Counts.
  5. Czarną Karocę do band Nieumarłych z Warheim FS.
  6. Bestigora do bandy Zbrojnego stada Zwierzoludzi.
  7. Pięć Gorów do bandy Zbrojnego stada Zwierzoludzi.
  8. Minotaura do bandy Zbrojnego stada Zwierzoludzi.
  9. Rydwan do bandy Zbrojnego stada Zwierzoludzi.
  10. Nekromantę i Gwardzistę do Nieumarłego pocztu Krwawych Smoków.
  11. Bandę Konstruktów do Afterglow.
  12. Trzy modele Odrzuconych do Afterglow.
  13. Łamacza Żelaza i Kowala Run do bandy Khazadów z Gór Krańca Świata.
  14. Dziesięciu Wojowników Klanowych do bandy Khazadów z Gór Krańca Świata.
  15. Dziewięciu Strzelców do bandy Khazadów z Gór Krańca Świata.
  16. Pięciu Górników do bandy Khazadów z Gór Krańca Świata.
  17. Dwóch Pogromców Trolli do bandy Khazadów z Gór Krańca Świata.
  18. Żyrokopter do bandy Khazadów z Gór Krańca Świata.
     Pewnie znalazłoby się coś jeszcze ale to co wymieniłem i tak mnie przytłacza. Myślę, że czasami warto wypisać taką listę nawet jeżeli niewiele z tego uda się zrealizować to jednak kilka punktów zazwyczaj zostaje odhaczonych.  
     A wy jak macie ze swoimi projektami, też skaczecie z kwiatka na kwiatek czy może szarpiecie temat jak Reksio szynkę?

1 komentarz:

  1. Ja wbrew założeniom wciąż przygotowuję do malowanie więcej modeli, niż jestem w stanie malować. I tak na pomalowanie wciąż czekają kompletne kompanie Ogrów, Zielonoskórych, Sióstr Sigmara. Obecnie niby maluję Skavenów Eshin, a tu mi Karnawał Chaosu niepostrzeżenie wjechał na warsztat.

    Klęska urodzaju. ;)

    OdpowiedzUsuń