24.04.2020

Recenzja - Cultist Captains

     Przedmiotem dzisiejszej recenzji są miniatury od North Star w postaci dwóch Kapitanów Kultystów. Jak dotąd są to jedyne miniatury tej firmy w moich zbiorach mimo, że w swoim portfolio North Star ma wiele różnych ciekawych wzorów. Kapitanowie są dedykowani do gry Frostgrave, gry do której notabene mam książki z zasadami - ale nie było czasu/chęci aby się z nimi zapoznać.
     No ale nie jest to recenzja systemu tylko figurek, tak więc... Miniatury umieszczono w plastikowym blisterze razem z ilustracją na której można zobaczyć jak wyglądają pomalowane już figurki i moim zdaniem blister jest zabezpieczeniem więcej niż wystarczającym. Kultyści zostali odlani z białego metalu, którego jakość oceniam jako całkiem dobry. Widziałem lepsze odlewy, ale gorsze również przechodziły przez moje ręce. Wydaje mi się, że ze względu na ilość szczegółów, których jest sporo na obu figurkach będzie się je malowało przyjemnie. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach, miniatury składają się z kilku elementów, a w związku z tym, że są to elementy metalowe to konieczne będzie łączenie ich za pomocą pinów. Podsumowując uważam, że mój pierwszy kontakt z produktem North Star jest in plus. Jeżeli chcecie się zapoznać z innymi wyrobami tej firmy, to odsyłam was do tej oto strony.
 




4 komentarze:

  1. Wzory prezentują si e całkiem, całkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę! Do kampanii w Warhammera będą jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrcze. Jak tak dalej pójdzie to puszczę Cię z torbami. Co recenzja to ty bierzesz :D No chyba, że moje bierzesz :D

      Usuń