8.04.2020

Znaczniki pułapek

     W sobotę 28 marca miał się odbyć w Sosnowcu turniej Warheim FS w ramach konwentu Ragnarok ale korona wirus skutecznie pokrzyżował moje i nie tylko moje plany turniejowe, bo ostatecznie konwent został odwołany.
     Na turnieju tym miały być użyte znaczniki pułapek i postanowiłem sobie takie zrobić. Do ich stworzenia wykorzystałem sidła pochodzące z zestawu Ogor Gluttons/Ogre Bulls, które delikatnie traktując nożem modelarskim wyciąłem z Ogrzych łap. Wiem, że sidła te są duże ale na dużego zwierza będą zastawione ;) Mam nadzieję, że jak sytuacja epidemiologiczna się ustatkuje to jesienią odbędzie się turniej i będę w końcu mógł użyć te znaczniki.



10 komentarzy:

  1. Urocze narzędzia do robienia krzywdy bliźnim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, aż naszło na spisanie scenariusza, w którym można je wykorzystać. Tylko z czego ja sidła teraz zrobię skoro nie mam Ogrzych łap z tymi cudami. Myśli, myśli, myśli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład stąd:
      https://quidamcorvus.blogspot.com/2015/05/straznicy-drog-z-averlandu-kompania_14.html
      Nie dziękuj :D

      Usuń
    2. O jak fajnie, że to wygrzebałeś :-) Trafia do tutko-folderu!

      Usuń
    3. No ja poszedłem na łatwiznę w porównaniu z Adamem :D

      Usuń
  3. Kąśliwe maleństwa! Wyglądają przednie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krwiste i rdzawe jak należy.

    OdpowiedzUsuń