10.01.2021

Greek Slingers (6)#2

     Oddział procarzy osiągnął siłę 6 modeli. To dokładnie tyle ile potrzebuję do systemu Clash of Spears do listy armii, którą sobie wymyśliłem. Jest to również ilość modeli dzięki której można wystawić dwie kompletne podstawki procarzy do gry Mortal Gods i w końcu połowa modeli potrzebnych aby posiadać oddział w systemie SAGA. Na warsztacie mam jeszcze trzy modele i pewnie na jakiś czas projekt antycznych Greków utknie w miejscu ponieważ nie mam kalkomanii na tarcze do hoplitów.

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 134 miniatur
Pomalowane: 6

 




10 komentarzy:

  1. Ponownie świetny klimat. Brzegi podstawki celowo przyprószone śródziemnomorskim pyłem? Napisz też proszę, jakimi kolorami malowałeś podstawki.

    Ja też muszę zamówić kalkomanie do Rzymian, ale najpierw powinienem zrobić listę, pod którą będę malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzegi będą czarne. Muszę tylko wyciąć blaszki żeby podkleić podstawki, na tą chwilę pogoda nie sprzyja na cięcie kątówką.
      Jeżeli chodzi o kolory to bazowym kolorem którym malowałem piesek był ZANDRI DUST, jak jeszcze piasek był mokry to miejscami zrobiłem plamy bardzo rozwodnionym DEATHCLAW BROWN, a jak już wszystko wyschło to dry brush USHABTI BONE.
      Co do kalkomanii to niestety greckie w większości są niedostępne w tym momencie, a wolałbym zamówić za jednym zamachem żeby nie płacić 2x za przesyłkę.

      Usuń
    2. Bóg zapłać za tę informacje.

      Usuń
  2. Dobra robota. Miałem pisać o krawędziach podstawek, ale doczytałem w komentarzu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Co wy się wszyscy tak uparliście na te krawędzie?

      Usuń
    2. Bo za bardzo nie ma się czego innego czepić. :P

      Usuń