30.03.2022

XCI Figurkowy Karnawał Blogowy - "WARZONE" - Nurglingi (23)#4

    Edytuję poprzedni wpis! Zupełnie przypadkiem odkryłem, że wpis o Nurglingach pomalowanych do Warheim FS bazujący na modelach Kill Teamowych Gellerpox Infected może nie tematycznie ale przedmiotowo wpisuje się w ramy Figurkowego Karnawału Blogowego prowadzonego przez Mańka z bloga Maniexsite.



     Nie gram w Kill Team ani w Warzone ale myślę, że pomalowane przeze mnie miniatury znalazły by zastosowanie w obu tych grach. Ot co. Poniżej możecie zobaczyć wpis przed edycją.

     Musiałem na chwilę odpocząć od figurek do systemów historycznych i pomalować coś innego. Wybór padł na Nurglingi, które pomalowałem dla syna. Generalnie założenie jest takie, że razem pomalujemy resztę ekipy ale nie wiem czy finalnie się to uda. A te oto Nurglingi to był taki test na dobór kolorów skóry, które zastosujemy przy malowaniu kolejnych modeli. Szybkie malowanie, niedzielne przedpołudnie, podstawkowanie w poniedziałek i oto są - Nurglingi!!! 

    Same modele pochodzą z jakiegoś zestawu, którego nazwy nie pamiętam ale w miarę się nadają do fantasy i były kupione za niewielkie pieniądze więc same korzyści ;)

Cel na rok 2022: 180 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 128 miniatur
Pomalowane: 42
 

Specjalnie dla Adama widok na pokryte ropieniami pośladki ;)

5 komentarzy:

  1. Ha! Ale czad. Normalnie Mad Max (Min?) w miniaturze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwni ci Rzymianie, to chyba jakieś oddziały z dalekich rubieży imperium? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem, ja wiem! Gellerpox Infected z Kill Team: Rogue Trader :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo wiesz... możesz być celem obcego wywiadu :D

      Usuń