14.03.2022

Princeps (8)#2

     Na jakiś czas postanowiłem odpocząć od malowania antycznych Greków i skupić się na Rzymianach. Plan na ten rok jest taki żeby wszystkich tych Rzymian, których mam na stanie pomalować i mieć ich już z głowy. Poniżej zamieszczam listę tego co chcę pomalować do tej frakcji w najbliższym czasie:

  • Hearthguards (Triarii) - 10 sztuk,
  • Warriors (Princeps) - 10 sztuk,
  • Warriors (Hastati) - 4 sztuki,
  • Warriors (Equites) - 4 sztuki.
Jak już pomaluję miniatury z listy powyżej, to będę mógł wystawić może nie najoptymalniejszą rozpiskę do Rzymian ale będę mógł już zagrać. W skład tej rozpiski będą wchodziły następujące oddziały:
  • Hearthguard (Triarii) - 4 sztuki - 1 punkt,
  • Warriors (Princeps) - 16 sztuk - 2 punkty,
  • Warriors (Hastati) - 16 sztuk - 2 punkty,
  • Levies (Velites) - 12 sztuk - 1 punkt.
W późniejszym okresie mam zamiar pomalować pozostałe figurki antycznych Rzymian. Lista poniżej:
  • Hastati - 16 sztuk,
  • Velites - 12 sztuk,
  • Centurion - 4 sztuki,
  • Signifer - 2 sztuki,
  • Cornicen - 2 sztuki.
     A jak już uda mi się pomalować to co wymieniłem na wspomnianych powyżej listach to mam w planie zakupić dwie rzeczy: dwóch konnych dowódców rzymskich oraz kolejnych czterech Equites. Wtedy powinienem mieć już wszystko co jest potrzebne aby posiadać pełen wachlarz wyboru do frakcji rzymskiej. Łącznie 70 miniatur.
     Pracę nad rzymskimi siłami rozpocznę od malowania Princeps, dzisiaj dwóch pierwszych.

Cel na rok 2022: 180 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 151 miniatur
Pomalowane: 29


2 komentarze: