5.09.2013

Inwentaryzacja - Up - pierwszy

     Tak jak obiecałem sobie wcześniej abym nie musiał kiedyś ponownie przerzucać tony figurek robię aktualizację za miesiące sierpień i wrzesień. Jestem niezwykle zadowolony z poczynionych przeze mnie zakupów jak i wymian, które dokonałem w tych dwóch miesiącach. Głównie skupiłem się na figurkach do Mordheim, które są już niestety w większości niedostępne.

Reasumując:
The Empire:
1) Pit Fighter - 1 szt. (Mordheim)
2) Sisters of Sigmars - 19 szt (Mordheim)
3) Bertha Bestraufrung - 1 szt. (Mordheim)
4) Augur- 1 szt. (Mordheim)
5) Highwayman on foot - 1 szt. (Mordheim)
6) Highwayman mounted - 1 szt. (Mordheim)
7) Middenheimer Captain - 1 szt. (Mordheim)
8) Middenheimer Youngblood - 2 szt. (Mordheim)
9) War Hound - 4 szt. (Chronopia)
10) Brethren with halberd - 1 szt. (Mordheim)

Dwarf:
1) Dwarf Treasure Hunter - 1 szt. (Mordheim)

Skaven:
1) Assassin Adept - 1 szt. (Mordheim)
2) Clan Skyre Rat Ogre - 1 szt. (Mordheim)
3) Queek Headtaker - 1 szt. (ed. najnowsza)
4) Tretch Craventail - 1 szt. (ed. najnowsza)
5) Ikit Ckaw - 1 szt. (ed. najnowsza)
6) Packmaster Skweel Gnawtooth - 1 szt. (ed. najnowsza)

7) Skaven Night Runners - 2 szt. (ed. najnowsza)

Vampire Count:
1) Vampire Army Standard Bearer - 1 szt. (ed. najnowsza)

42 szt. figurek. Zdjęcia dodane do odpowiednich wpisów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz