Oto przehandlowany przeze mnie Strigoi, o którym wspomniałem przy okazji prezentowania mojego modelu tego wampira. Jest to prezent gwiazdkowy dla kumpla z którym grywam w system Warheim - tak żeby już nie musiał więcej go pożyczać :)
Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia AREO!!!
W tym przypadku pomalowałem wampira w odcieniach szarości i muszę stwierdzić, że prezentuje się równie dobrze co model w brązach i ten schemat kolorystyczny zapewne wykorzystam podczas malowania mojego drugiego modelu Strigoi.
A tu tak dla przypomnienia:
STRIGOI:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 1
KOSZT REKRUTACJI: 150 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 1
KOSZT REKRUTACJI: 150 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
Strigoi są
żałosnymi stworzeniami, znienawidzonymi zarówno przez żywych jak i
Nieumarłych. W tych wychudłych, przygarbionych istotach trudno dopatrzeć
się jakichkolwiek ludzkich cech, jeszcze trudniej dostrzec rysy niegdyś
dumnej i potężnej rodziny arystokratycznej, która władała potężnym
królestwem Strigosu, rozciągającym się na zachodnich stokach Gór Krańca Świata. Pokonani przez Zielonoskórych i wypędzeni ze swej ojczyzny Strigoi żyją
na cmentarzach, gdzie żywią się na wpół zakrzepłą krwią umarłych i
dowodzą sforami ghouli, z bojaźnią unikając zarówno łowców czarownic jak
i innych Wampirów.
BROŃ/PANCERZ: Strigoi posiadają zdolność broń naturalna z cechą oręża ZATRUTY ATAK. Strigoi nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
GŁÓD KRWI, ŁATWOPALNY, NIENAWIŚĆ, NIEUMARŁY, REGENERACJA,
STRACH.
DOWÓDCA: postać (bohater lub stronnik), która znajduje się w odległości nie przekraczającej 6” od Strigoi, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE swojego DOWÓDCY. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy Wampir jest Oszołomiony! lub Ucieka!.
KLĄTWA: Wampiry nie mogą przekroczyć bieżącej wody (chyba, że po moście lub korzystając ze zdolności LOT) i mogą znaleźć się w pułapce, powstrzymywane strumieniem, potokiem lub rzeką. Jeśli Wampir zostanie zmuszony do wkroczenia do rzeki zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!.
GŁÓD KRWI, ŁATWOPALNY, NIENAWIŚĆ, NIEUMARŁY, REGENERACJA,
STRACH.
DOWÓDCA: postać (bohater lub stronnik), która znajduje się w odległości nie przekraczającej 6” od Strigoi, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE swojego DOWÓDCY. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy Wampir jest Oszołomiony! lub Ucieka!.
KLĄTWA: Wampiry nie mogą przekroczyć bieżącej wody (chyba, że po moście lub korzystając ze zdolności LOT) i mogą znaleźć się w pułapce, powstrzymywane strumieniem, potokiem lub rzeką. Jeśli Wampir zostanie zmuszony do wkroczenia do rzeki zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!.
Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.
Super malowanie. Coś miały w sobie te staro-edycyjne Strzygi..
OdpowiedzUsuń