12.12.2014

Recenzja - Skullvane Manse - Lair of the Astromancer

     Skullvane Manse - Lair of the Astromancer jest makietą, która została wycofana ze sprzedaży przez Games Workshop w sumie nie wiadomo dlaczego ale myślę, że decyzje tej firmy już nikogo kto się choć trochę światem figurkowym interesuje nie szokują. Makieta ta osiąga oszałamiające ceny na portalach aukcyjnych, właściwie to spotykałem ją tylko na ebay'u i to właśnie cena zawsze studziła me zapędy zakupowe. Osobiście myślałem, że jest już dla mnie makietą straconą aż do momentu kiedy ktoś postanowił ją sprzedać na allegro i to w bardzo przystępnej cenie :) i wtedy nie pozostało mi nic innego jak zapożyczyć się u rodziny i dokonać zakupu, z którego jestem ogromnie zadowolony. Wiele elementów tej budowli będę wykorzystywał przy konstruowaniu makiet do stołu miejskiego do systemu Warheim FS. Co do samej makiety to miód - malina!!! Nic dodać nic ująć.












4 komentarze:

  1. Świetny budyneczek. Dostałem od żony pod choinkę i sobie chwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się masz fajową żonę :) Pogratulować!

      Usuń
  2. Gdybym tylko mógł sobie pozwolić na ten jeden ... http://www.ebay.co.uk/itm/Games-Workshop-64-51-Warhammer-Fantasy-Skullvane-Manor-Lair-of-the-Astromancer-/182198524668

    OdpowiedzUsuń