6.10.2015

Wilczarze (5)#1

     Trochę ponad dwa lata temu pomalowałem pięć modeli wilków firmy Mirliton, które będą reprezentowały Wilczarze do bandy Zbrojnych z Middenheim. Modele leżały w pudełku i czekały aż kupię sodę do zrobienia śniegu na podstawkach, niestety nie doczekały się - kupiłem oryginalny śnieg firmy Games Workshop. Mimo to one nadal leżały w pudełku razem ze śniegiem :) W końcu do skończenia tych modeli zainspirowała mnie Kolekcjonerka właścicielka bloga Władca pierścieni, warhammer i takie tam... na którym zamieściła wpisy o tych samych modelach, a one przypomniały mi o moich wilkach i później to już było z górki. Otworzyłem pudełko z wilkami i ze śniegiem, nałożyłem wikol na podstawki następnie zanurzyłem je w śniegu, dokleiłem trawkę oraz same wilki i to wszystko. Co do samego śniegu to miałem delikatne wątpliwości bo jest on taki delikatny, zrobiony jakby z kredy ale po nałożeniu na podstawki prezentuje się znakomicie. Zresztą możecie ocenić sami. 
 


WILCZARZ:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-5
KOSZT REKRUTACJI: 15 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
     Wytresowane i udomowione psy są stosunkowo rzadkie w Starym Świecie, chociaż stada dzikich psów można spotkać zarówno na obszarach leśnych i wiejskich jak również w miastach. Większość dzikich psów wywodzi się od zwierząt myśliwskich, które uciekły lub zostały opuszczone przez swych właścicieli i powróciły do swojej pierwotnej, dzikiej natury. Są padlinożercami atakującymi tylko osłabione lub zranione istoty. Często pożerają resztki ciał zwierząt, pozostawionych przez inne drapieżniki.
     Wilczarze to krzyżówki psów bojowych i leśnych wilków hodowane przez zakonników Kościoła Ulryka, którzy docenili ich niezwykłą zdolność tropienia mutantów.


BROŃ/PANCERZ: Wilczarze posiadają zdolność broń naturalna. Wilczarze nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
ZWIERZĘ.
SFORA:
W walce wręcz Wilczarze dosłownie wspinają się jeden na drugiego, wiedzione dziką chęcią zaatakowania wroga. Każdy Wilczarz stojący bezpośrednio za innym modelem Wilczarza, który walczy wręcz może zaatakować i zostać zaatakowany przez związany walką wręcz model przeciwnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz