Według pierwotnej koncepcji ta oto figurka miała być używana jako Oprych w grze Warheim FS ale w związku z tym, że Benek któremu go sprezentuję najczęściej gra Krwawymi Smokami Karl Witt będzie reprezentował model Gwardzisty.
A tu tak dla przypomnienia jaką transformację przeszedł Gwardzista od modelu szkieletu (ten z lewej) po stan obecny.
A tu tak dla przypomnienia jaką transformację przeszedł Gwardzista od modelu szkieletu (ten z lewej) po stan obecny.
GWARDZISTA:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 50 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
Podróżującym traktami Starego Świata Wampirom z linii krwi Krwawych Smoków niemal zawsze towarzyszą gwardziści. Podobnie jak Dregowie, także gwardziści związani są z Wampirami więzami krwi.
W odróżnieniu od większości Dregów, gwardziści zdają się w pełni akceptować los jaki stał się ich udziałem, ale biorąc pod uwagę respekt jaki wzbudza Krwawy Smok takie wrażenie może być bardzo mylne.
Wielu gwardzistów służyło w wojsku, zakonach rycerskich a nawet organizacjach przestępczych. Inni wędrowali po całym Imperium poświęcając się doskonaleniu sztuki szermierki, ćwicząc na polach bitew i w czasie pojedynków. I choć uniknęli śmierci z rąk wroga, to los który ich spotkał nie jest godny pozazdroszczenie.
BROŃ/PANCERZ: Każdy Gwardzista posiada SZTYLET i MIECZ, gracz wedle uznania może wyposażyć model w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO POCZTU KRWAWYCH SMOKÓW.
ZASADY SPECJALNE:
SZERMIERZ,Wielu gwardzistów służyło w wojsku, zakonach rycerskich a nawet organizacjach przestępczych. Inni wędrowali po całym Imperium poświęcając się doskonaleniu sztuki szermierki, ćwicząc na polach bitew i w czasie pojedynków. I choć uniknęli śmierci z rąk wroga, to los który ich spotkał nie jest godny pozazdroszczenie.
BROŃ/PANCERZ: Każdy Gwardzista posiada SZTYLET i MIECZ, gracz wedle uznania może wyposażyć model w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO POCZTU KRWAWYCH SMOKÓW.
ZASADY SPECJALNE:
WIĘZY KRWI: Gwardzista związany z Wampirem więzami krwi bez wahania gotowy jest poświęcić swe życie w obronie swego pana. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą Dreg, jeśli stoi w odległości do 2” od trasy szarży, automatycznie zdaje test INICJATYWY i przejmuje szarże, której celem jest Wampir. Jeśli szarżujący model wzbudza STRACH, jako podstawę testu należy użyć wartości współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE Wampira będącego celem szarży.
Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.
Niezła konwersja. Taki gwardzista wprowadzi fajny klimat do bandy.
OdpowiedzUsuńThx. mam nadzieję, że masz rację :)
UsuńBardzo udany. Gratuluję wykonania.
OdpowiedzUsuńMiło słyszeć.
UsuńFajna konwersja! Dobry pomysł i ciekawy efekt końcowy.
OdpowiedzUsuńDzięki, dzięki i dzięki :D
UsuńSuper fajny =)
OdpowiedzUsuńWielkie dzięki.
UsuńBardzo udany model :)
OdpowiedzUsuńStarałem się - troszeczkę :)
Usuń