Oprych Josef Luft będzie ostatnim modelem który wejdzie w skład prezentu gwiazdkowego dla szwagra. Wiem, że głowa marudera wygląda na za dużą w stosunku do ciała, o czym wspomniał Potsiat komentując konwersję tegoż modelu ze szkieletu w Oprycha ale taka jego uroda. Tak naprawdę głowa ta nie jest wcale większa od oryginalnej, wystarczy spojrzeć na zdjęcie szkieletu. Dla niedowiarków mogę zrobić fotkę porównawczą obu głów ponieważ oryginalną zachowałem po dekapitacji.
A tu tak dla przypomnienia jaką transformację przeszedł model szkieletu (ten z z prawej) aby stać się Oprychem.
A tu tak dla przypomnienia jaką transformację przeszedł model szkieletu (ten z z prawej) aby stać się Oprychem.
OPRYCH:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-2
KOSZT REKRUTACJI: 35 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-2
KOSZT REKRUTACJI: 35 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
Podróżujący traktami Starego Świata Nekrarchowie wcielają do swych kompanii różnej maści mętów i oprychów, o pokrętnej i chciwej naturze. Podobnie jak ma to miejsce w przypadku Dregów, poją śmiertelników swoją krwią, by związać oprychów więzami krwi.
Nekrarchowie wysoko cenią sobie siłę i brutalność oprychów. Tego rodzaju zalety przydają się przy uciszaniu zbyt gorliwych intruzów lub eliminowaniu natrętów. Kilka solidnych ciosów zazwyczaj wystarczy, by adresat zrozumiał swój błąd, ale trudniejsze przypadki wymagają pełnego asortymentu narzędzi i bardziej brutalnych metod.
BROŃ/PANCERZ: Oprych posiada SZTYLET i MACZUGĘ, gracz wedle uznania może wyposażyć model w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO SABATU RODU NECRARCH.
ZASADY SPECJALNE:
WIĘZY KRWI: Oprych związany z Wampirem więzami krwi bez wahania gotowy jest poświęcić swe życie w obronie swego pana. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą Dreg, jeśli stoi w odległości do 2” od trasy szarży, automatycznie zdaje test INICJATYWY i przejmuje szarże, której celem jest Wampir. Jeśli szarżujący model wzbudza STRACH, jako podstawę testu należy użyć wartości współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE Wampira będącego celem szarży.
Nekrarchowie wysoko cenią sobie siłę i brutalność oprychów. Tego rodzaju zalety przydają się przy uciszaniu zbyt gorliwych intruzów lub eliminowaniu natrętów. Kilka solidnych ciosów zazwyczaj wystarczy, by adresat zrozumiał swój błąd, ale trudniejsze przypadki wymagają pełnego asortymentu narzędzi i bardziej brutalnych metod.
BROŃ/PANCERZ: Oprych posiada SZTYLET i MACZUGĘ, gracz wedle uznania może wyposażyć model w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU NIEUMARŁEGO SABATU RODU NECRARCH.
ZASADY SPECJALNE:
WIĘZY KRWI: Oprych związany z Wampirem więzami krwi bez wahania gotowy jest poświęcić swe życie w obronie swego pana. W grze odzwierciedla to zasada zgodnie z którą Dreg, jeśli stoi w odległości do 2” od trasy szarży, automatycznie zdaje test INICJATYWY i przejmuje szarże, której celem jest Wampir. Jeśli szarżujący model wzbudza STRACH, jako podstawę testu należy użyć wartości współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE Wampira będącego celem szarży.
Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.
Może i chudzina, ale przynajmniej mieści się cały za tarczą ;)
OdpowiedzUsuńDobrze, że jeden, a nie jak w pewnym kawale kilku ;)
UsuńKolejny fajowy konwertyta
OdpowiedzUsuńAno!
Usuńklimatyczne te konwersje, nie narzekałbym na taki prezent :P
OdpowiedzUsuńMoże za rok jeżeli weźmiemy udział w Świątecznej Wymianie Figurkowej i nas wylosują ;)
Usuń