2.09.2017

Games room - plany.

     W hobby rzadko działam zgodnie z planem o czym mogliście się wielokrotnie przekonać, raczej ulegam impulsom i wychodzi totalny sponton. Ale to co mam zamiar zrobić ze swoim games room'em nie może przebiegać według takich reguł. Zbyt duży koszt aby można było sobie pozwolić na położenie lagi na cokolwiek. Dlatego podchodząc do tego tematu staram się być jak najbardziej poważny :D i przemyśleć każdą ewentualność bo jak zlecę cięcie płyt to nie będzie już odwrotu. 
     Wiecie - albo i nie - mam raczej dobrą wyobraźnie przestrzenną ale zdecydowanie lepiej jest coś zobaczyć na własne oczy chociażby na ekranie monitora, więc dzisiejszy ranek spędziłem projektując ustawienie mebli w moim pokoiku w jakimś programie online. Z grubsza kiedyś zrobiłem sobie pewne założenia więc było mi zdecydowanie łatwiej wykonać wizualizację jak już oswoiłem się z interfejsem programu. Poniżej przedstawiam plany, na realizację jeszcze pewnie trochę poczekam ale jak uda mi się sfinalizować ten projekt to zapewne się pochwalę.



     Pokoik jak widać nie jest duży bo ma niecałe 9m2, raczej jest długi i stosunkowo wąski. Pod oknem umieściłem biurko na całą szerokość pokoju. W lewym dolnym rogu będą znajdowały się dwie witryny/regały, a po obu bokach pokoju dwie niskie szafki.





     Na południowej ścianie będzie dostatecznie dużo miejsca aby postawić blat do gry. Ponadto jedno z krzeseł ma się mieścić pod biurkiem w momencie kiedy nie będzie potrzebne aby nie zagracać pokoju.




     A tak wygląda pokój w momencie rozłożenia blatu do gry. Blat będzie położony na tych niskich szafkach pełniących w tym momencie funkcji podpór. Są dwie opcje ułożenia stołu i żadna nie jest idealna. Całkiem w lewo ale wtedy jeden z graczy nie ma całkowitej swobody w grze oraz podglądu na całe pole bitwy, oraz całkiem w prawo ale wtedy gracz siedzący od strony okna będzie musiał przeczołgać się pod blatem jeżeli będzie potrzebował opuścić pokój. No cóż jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Teraz muszę dokładnie wszystko pomierzyć przemyśleć, wysępić kasę od tej lepszej polówki i do dzieła!!!

9 komentarzy:

  1. Lepszy mały pokój do gry, niż żaden! Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować plan i rozegrać wiele epickich starć na własnych śmieciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę lepiej małe ciasne ale własne ;)

      Usuń
  2. Szafy bym starał się wcisnąć za drzwi na tej ścianie 228cm i blat trzymał na przeciwko drzwi, wydaje mi się że zwiększyłoby to wizualnie przestrzeń pokoju i dałoby więcej miejsca wokół rozłożonego na środku blatu. Ogólnie trzymam kciuki, mam nadzieję że kiedyś sam się dorobię takiego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godne rozważenia aczkolwiek zmniejszy się powierzchnia szaf i to dwa razy. Nie mniej pomyślę jeszcze nad tym.

      Usuń
  3. Powodzenia w projekcie! Racja, że takie rzeczy trzeba dokładnie planować.
    P.S. Zazdroszczę trochę takiej możliwości :) Ale może kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myk z blatem na dostawianych szafeczkach nader przebiegły. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa! Życzę powodzenia w realizacji projektu! :)

    P.S. Podasz namiary na program, w którym przygotowywałeś projekt pokoju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki prymitywny program ale daje radę. https://www.leroymerlin.pl/planer3d.html

      Usuń