31.08.2017

Podsumowanie sierpnia 2017

      Miesiąc rozpocząłem od publikacji postu o ostatnim Snotligu do WHQ, później był post dotyczący aktualnej XXXVI edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, a zakończę go tym oto wpisem podsumowującym. Słabo... tylko trzy wpisy ale miały na ten stan rzeczy też trzy sprawy. Po pierwsze byłem pół miesiąca na urlopie, po drugie gdy wróciłem do domu z urlopu przez większość czasu panowały wysokie temperatury przy których raczej kiepsko się maluje, no i po trzecie w sierpniowe wieczory głównie skupiłem się nad wprowadzeniem zmian na blogu. Oczywiście poza bzdetami jakimi są zmiana tła, czcionki oraz zmiana położenia gadżetów, które zajęły mi tylko chwilę wprowadziłem rozwijane menu z którego jestem ogromnie zadowolony. Trochę mi zajęło zrobienie go, ponieważ mam blade pojęcie o html'u i jestem w tym temacie samoukiem. 

Tak oto prezentuje się rozwijany pasek menu

     Następnie w oknie Unboxing zamieściłem linki do recenzji opublikowanych na blogu w formie graficznej. Naciskając na grafikę z interesującym was producentem zostaniecie przekierowani na stronę gdzie będzie lista opublikowanych przeze mnie recenzji.

 
 Okno Unboxing


     Podobnie uczyniłem z postami dotyczącymi Figurkowego Karnawału Blogowego. Okno to podzielone jest na trzy części: grafikę będącą odnośnikiem do mojego wpisu, temat edycji który przekieruje was na stronę gospodarza FKB oraz podsumowanie, czyli post w którym można znaleźć posty wszystkich uczestników biorących w danej edycji.

Okno Figurkowego Karnawału Blogowego

     Reszta menu dotyczy systemów w które gram lub mam zamiar zagrać - może trochę się rozpędziłem ale wolałem to zrobić od razu niż później kombinować z modyfikacją menu. Na tą chwilę poza oknami Unboxing i FKB uzupełniłem w większości treścią i grafikami okna dotyczące WFB oraz Warheim resztę będę uzupełniał w miarę upływu czasu. Żona kupiła nowy aparat fotograficzny więc nie pozostało mi nic innego jak nauczyć się jego obsługi, zrobić zdjęcia i zamieścić je w odpowiednich tematach.

6 komentarzy:

  1. Bardzo dobra robota z menu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał dobrej roboty z ulepszaniem bloga! Poza menu bardzo podoba mi się pomysł z graficznymi odnośnikami do producentów / karnawałów.

    OdpowiedzUsuń