23.02.2020

Flagelant (10)#2

     Bzz... bzz... teraz to już jestem niczym bąk :D Po raz n-ty dokonałem zmiany malowanej bandy do Warheim FS. Ale podczas malowania poprzednich Flagelantów wiedziałem, że nie mogę poprzestać jedynie na tych pięciu pomalowanych modelach, one są po prostu świetne i skusiłem się na kolejną piątkę, a w odwodzie mam jeszcze dziewięć tych klimatycznych figurek. Jednak na tą chwilę ta dziesiątka pomalowanych obdartusów w pełni mnie zaspokoiła więc reszta musi poczekać na swoją kolej.

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 147
Pomalowane: 33



14 komentarzy:

  1. Modele są świetne, a po lekkich konwersjach z samych Flagelantów można by złożyć łowców czarownic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i można by złożyć Łowców Czarownic ale szkoda ciąć takie klimatyczne figurki.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie mogę się doczekać momentu kiedy będzie to piękny foremny klocuszek :D

      Usuń
  3. Pain!!!! Taki rarytas na niedzielę, ho, ho. Są wyśmienici, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ekipa!

    Masz oszałamiające tempo. Ja w tym tygodniu nawet pędzla nie ruszyłam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jakbyś ruszyła pędzel to tempo miałabyś lepsze niż ja :D

      Usuń
  5. Mordheimowi zaskakująco dobrze pasują do battle'owych. Fajni. Ludkowe zazdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie nie do odróżnienia :D
      Dzięki!

      Usuń
  6. Cudni ;) fajnie udało Ci się schować powtarzalność rzeźb, musiałem się trochę naprzyglądać, żeby znaleźć dubli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Niestety powtarzalność jest wadą metalowych modeli. Owszem można zmienić uzbrojenie ale ja nie chciałem ingerować i zmieniać cokolwiek.

      Usuń