9.02.2020

Ordynans - Najemne Ostrze 12/36

     Ordynans vel Oficer Polowy, tak właśnie kształtuje się sytuacja. Na zbliżający się marcowy turniej w system Warheim FS zmuszony jestem pomalować model który będzie reprezentował Oficera Polowego - taka specjalna postać. Stwierdziłem, że tym razem nie będę z tym zwlekał i malował na ostatnią chwilę, więc spiąłem pośladki, zakasałem rękawy i takie tam inne... aż w końcu pomalowałem ten oto poniżej pokazany na fotografii model. A w związku z tym, że z natury jestem pragmatykiem to postanowiłem upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i model ten będzie również reprezentował najemne ostrze w postaci Ordynansa. Teraz pozostało mi tylko znaleźć kompana do gry i mogę jechać!!!

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 161
Pomalowane: 19


10 komentarzy:

  1. I do tego super pomalowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na rękawy, przykuwają uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ma medale! Jest bardzo ładnie pomalowany, fajne są te nordlandzkie, pstrokate rękawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak z poprzednim panem, podoba mi się że te rękawy tak się rzucają w oczy swoimi kolorami, a cała reszta jest dość przytłumiona - fajnie robi efekt. No i fajny model dobrałeś, z tymi orderami widać że to szycha! (Albo przynajmniej gdzieś kupił i sprawia dobre wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt nie całkiem zamierzony ale rzeczywiście dobrze wyszło. Dzięki!

      Usuń