17.09.2018

Mastiffs (1)#1

     Jakiś czas temu robiłem porządki w swoich zbiorach i do pudełka w którym znajdują się figurki na sprzedaż wrzuciłem dziewięć psów pochodzących z systemu Chronopia (Sons of Kronos: Warhounds). Kiedyś był plan aby wykorzystać je do band w Mordheim/Warheim ale kupiłem inne psy i te najnormalniej stały się zbędne. Na szczęście nie śpieszyłem się z ich zamianą na walutę wszelaką i teraz śmiało mogę je wcielić do powoli formującej się armii Dwarfs w systemie Kings of War. Co prawda nie przypominają mastiffów tylko rottweilery ale te oryginalne Mantica również nie są mastiffami tylko buldogami. Tak czy inaczej pomalowałem pierwszy oddział i jestem z niego bardzo zadowolony.


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Patrząc na twoje miniatury to i tak jesteś :)

      Usuń
  2. Modele fajnie na tych 'scenicznych' podstawkach wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest całkiem fajne rozwiązanie jakie proponuje KoW dlatego tam gdzie się będzie dało będę z niego korzystał.

      Usuń