14.09.2018

Spirit Host (2)#2

     Druga podstawka duchów już za mną. Jak widzicie do jej stworzenia użyłem modeli Chainrasp Hordes, które moim zdaniem idealnie nadają się do tego celu. Są to modele niezwykle wdzięczne jeśli chodzi o malowanie ale niestety ze względu na cienkie elementy są strasznie delikatne i przez to narażone na uszkodzenia. To chyba na dzisiaj tyle i nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za malowanie kolejnych duchów bo mam jeszcze siedem podstawek do zrobienia czyli siedemnaście modeli do pomalowania :/

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No takiego skojarzenia się nie spodziewałem :D

      Usuń
    2. W tych czepach/kapturach tak mi się kojarzą. ;)

      Usuń
  2. Mogłeś więcej fotek zrobić bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fotek więcej będzie ale kolejnych modeli, no i grupowe też. Tak więc zaglądaj ;)

      Usuń